Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gast Yvonne (GOTCHA)
Geplaatst

Yvonne sorry,

Niet goed gelezen,

is al het archief in.

Ik lees soms niet alles en zie dan dat er een container is, kijk de plek na etc...

Nu je me er op gewezen heb is hij pleite.

Sorry voor de commotie en ongemak en dank voor het erop wijzen.

Groeten remco

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het helemaal gehad.

Voor J@s z'n 50ste verjaardag had ik een speciale Abraham cache gemaakt.

Die cache werd niet goedgekeurd omdat de bedoeling was dat mensen hem meenamen en elders weer plaatsten.

Ik heb mij toen beroepen op Stad en Land die twee weken eerder wel was goedgekeurd.

De approver wist mij te vertellen dat het nieuw beleid was en hitchhikers en zich verplaatsende cache niet meer werden toegelaten.

Wat zie ik vandaag:

DDN-cache

Nog wel een 'grote' container ook.

Sorry, maar hoe maak je mensen het plaatsen van Geocaches tegen!

Gezocht: approver die consequent is!

Geplaatst
Het is de bedoeling dat de cache eenvoudig te vinden blijft en dat hij zich zo snel mogelijk door Nederland (richting Markelo) verplaatst, echter maximaal 10 km. per keer.

Ja, je hebt gelijk Yvonne. De DDN-cache is duidelijk een zich verplaatsende cache en is pas drie dagen geleden goedgekeurd.

Waarom die van jou niet is mij een raadsel. :)

Geplaatst

Misschien moet je er juist blij om zijn dat de approver wat soepeler geworden is :)

Ik hoop dat onze cache daarom ook snel wordt goedgekeurd. De beschrijving is helemaal compleet en vanavond ga ik het formulier invullen.

André

Geplaatst

Grote vraag wordt in mijn beleving;

Hoe krijg je het naar beider tevredenheid aangepast zonder dat de hekken dichtgaan en een inside knuffel sessie na vele berichten in het draadje nodig zijn.

Een politieke keuze? Waar is het polder model in Houten.

Een mailtje, een belletje , samen wat gaan eten.

uitnodigen op abraham zijn feestje......

Ik leef wel mee.

Ik heb ook beetje genoeg van het afkeuren maar ook wil wel weer iets soepels naar een oplossing.

In deze harde tijden.

Gast Yvonne (GOTCHA)
Geplaatst
Misschien moet je er juist blij om zijn dat de approver wat soepeler geworden is  :)

Dat is dus gewoon niet waar. Er slippen caches doorheen, maar die van ons dus nooit, want die worden met haviksogen bekeken.

Eerder heb ik een geval gemeld van een cache die 10 meter van een andere lag en die was er dus ook gewoon doorheen geslipt.

Wat ik niet wil bereiken is dat deze nieuwe cache alsnog de 'vuilnisbak' (archief) in gaat. Ik vind hem juist leuk en hoop dat ie snel door het midden van het land gaat.

Ik ga hier niet citeren uit de mail die ik heb gehad ten aanzien van Abraham, omdat ik dat niet netjes vind, maar baal behoorlijk.

(en dat ben ik lekker even kwijt)

Geplaatst

Vuilnisbak?

De mijne liggen in het archief..............

Ik zou toch proberen of er niet een achterkamertje is waar een deurtje open kan.......

sterkte met dit weer.

Geplaatst

Veel geklaag weer over het approvalbeleid. Dat staat in schril contrast met het - helaas - geringe aantal kaboutercachesites dat tot nu toe actief is in NL.

GeoGerard is natuurlijk een van de gunstige uitzonderingen. Zijn site geeft ruimte aan diverse kaboutercaches. Het Cairnteam heeft tot volle tevredenheid ook het heft in eigen hand genomen. Laten we hopen dat deze voorbeelden navolging krijgen.

Geplaatst
Misschien moet je er juist blij om zijn dat de approver wat soepeler geworden is  :thumbup:

Dat is dus gewoon niet waar. Er slippen caches doorheen, maar die van ons dus nooit, want die worden met haviksogen bekeken.

Dat is inderdaad wel jammer. Ik dacht dat het beleid toch weer wat soepeler was geworden.

Ik zag trouwens dat er ook een vakantie-cache actief was geworden, wat ik alleen maar leuk vindt, want waarom zou dat niet mogen?

Als onze cache (die niet in een natuurgebied komt te liggen) niet goedgekeurd wordt, zal het denk ik ook wel een kabouter cache worden.

André

Geplaatst

Het is en blijft een moeilijk verhaal. Hawkeyes (Remco) moet het allemaal maar doen en zo zal het best wel eens zo kunnen zijn dat er caches tussen door schieten die niet ge-approved hadden mogen worden. En niet ge-approved die eigenlijk best kunnen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij zijn stinkende best doet om het allemaal zo goed mogelijk te doen. En dat is per definitie nooit goed genoeg. Een probleem wat onoplosbaar is in zijn huidige setting.

Dit probleem lost zich in de loop der tijd vanzelf op. Er komt een dag dat geocaching in zijn huidige vorm dood is als een pier en niet meer is dan een ouwe database met een restant caches die er nog liggen. En die dag dient zich aan op het moment dat een goed alternatief voor handen is. Hetzij dat geocaching zijn (soms) achterlijke regels overboord zet danwel dat er opencaching/freecaching een behoorlijke vorm heeft aangenomen.

Geplaatst
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij zijn stinkende best doet om het allemaal zo goed mogelijk te doen. En dat is per definitie nooit goed genoeg. Een probleem wat onoplosbaar is in zijn huidige setting.

Dat ben ik wel met je eens. Het lijkt me ook geen gemakkelijke taak, die Remco heeft.

Maar of er ooit een alternatief komt, weet ik niet. Een interactieve cache database opzetten zal denk ik niet zo moeilijk zijn, maar je zit toch ook met alle travel-bugs en geocoins e.d. die gelogd moeten kunnen worden en die staan natuurlijk in de gc.com database :thumbup:

André

Geplaatst
[je zit toch ook met alle travel-bugs en geocoins e.d. die gelogd moeten kunnen worden

De doorstroming van travelbugs en geocoins in de Cairnteam-kaboutercaches verloopt geolied. Mede dankzij de travelbugsectie van onze privé-kaboutersite.

Geplaatst
Ik zag trouwens dat er ook een vakantie-cache actief was geworden, wat ik alleen maar leuk vindt, want waarom zou dat niet mogen?

Het was trouwens geen vakantie cache, maar de cache Fatty Owls van Narwal / Cairnteam en dat is gewoon een mystery cache. Ik had even niet verder gekeken naar de beschrijving van de cache. En de virtuele plaats waar die cache nu ligt, is wel erg leuk gekozen!

Ik ga binnenkort eens al mijn Watry Towels DVD's eens bekijken om deze cache op te lossen :D

André

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...