ikke Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Hoi. Ik gebruik vaak de bekende smiley's in mijn logjes. zoals [:)] en [:p] Maar nu zie ik dat het met de haakjes (zoals dit vb) de smiley's anders zijn geworden. Is er ergens een lijstje met de afkortingen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Dat zijn inderdaad de officiële GC smiley's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 20 augustus Auteur Share Geplaatst 20 augustus ja maar die specifieke smileys zien er nu heel anders uit. lelijker,simpler. en anderen gebruiken ook wel es andere smiley's hoe vind ik die? en belangrijker hoe krijg ik die in mijn logjes !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Als je met je telefoon op C:Geo logt dan kun je alle smilies van de telefoon gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 24 augustus Auteur Share Geplaatst 24 augustus Hmm ja. Ik log echter op de pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Je kunt in Windows een scherm met beschikbare emoji's openen door de toetscombinatie Windows + punt(.) te gebruiken. Dan opent zich dit scherm: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden