Spring naar bijdragen

Geen foto's te zien op mijn nieuwe cachepagina


Catweezle2

Aanbevolen berichten

Ook mij lukte het niet meer om een jpg op mijn nieuwe geocache site te plaatsen zonder dat GS hier wijzigingen in aanbracht. Ook via de door GS genoemde Approved domains zoals Dropbox en google Drive laten alleen maar de link naar de jpg zien en niet het plaatje zelf.

Als ik de suggestie .De meest eenvoudig oplossing is om de plaatjes te uploaden op je cachepagina zelf, en dan die linkjes te gebruiken. gebruik dan zie ik alleen maar dit op de nieuw te maken site:  

image.png.5b429aa41c79a215062292c407235653.png

Dus waar vind ik nu de mogelijkheid om een jpg toe te voegen?

GS maakt het voor niet al te deskundige geocachers t.a.v. deze materie best wel heel lastig om nog een leuke cache pagina te maken hoor?

 

 

 

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja dat klopt, maar dat is de situatie als je al een kant en klaar  site hebt. Ik ben nog bezig met de opzet ervan en de reviewer heeft mijn cache (nieuw) nog niet beoordeeld.

Dus hoe moet ik hier dan de jpg toevoegen anders dan met de nieuwe editor? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen dat gaat zeker niet, want dan wijzigt GS de jpg file. Even wellicht ter verduidelijking: ik ben bezig met een nieuwe geocache en vrijwel alles is klaar met uitzondering van een jpg file die ik maar niet goed op de site van GS kan krijgen. Ik heb de file op Google Drive staan en als ik de link van deze file in de editor plaats, dan gaat dat goed, maar ik zie alleen de link en niet het plaatje op mijn nieuwe site die dan nog in de "edit" fase is. Druk ik op de link dan wordt het plaatje wel zichtbaar, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling, want het plaatje moet direct zichtbaar zijn zonder dat GS daar later weer iets aan veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Naj16,

Neen dat werkt ook niet als je een image hebt aangepast door er bijvoorbeeld iets te verbergen zoals EXIF data of tekst. GS wijzigt je image en het lukt dan niet meer om jouw aanpassingen er uit te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Catweezle2:

Neen dat werkt ook niet als je een image hebt aangepast door er bijvoorbeeld iets te verbergen zoals EXIF data of tekst. GS wijzigt je image

Dat klopt, Groundspeak, Inc. DBA Geocaching vernacheld je plaatjes. Ze zeggen dat dat is om privacy redenen, dan vind ik het wel vreemd dat hun pagina's vol met trackers van Google, Facebook enz. staan. Ik heb al lang afgeleerd om logica achter de beslissingen van Groundspeak, Inc. DBA Geocaching te vinden.

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch accepteren ze tot op heden dat vele bestaande cache sites vol staan met links naar nu niet meer door hen geaccepteerde sites (Accepted domains).

Maar je je moet natuurlijk ergens beginnen. Gelukkig is er voorlopig de hiervoor beschreven omweg nog, maar voor hoelang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die gaan door een proxy waarbij ze worden omgezet in gps. Dus geen animted gif meer :-(

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat je op de fora van Groundspeak, Inc. DBA Geocaching  wel animated gifs kunt plaatsn, en dat je die dan wel kunt gebruiken in je cachepagina. Dat wil zeggen: Totdat Groundspeak, Inc. DBA Geocaching je forumbericht inclusief plaatje wist :-(

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...