Spring naar bijdragen

Rippers actief Vught en omgeving


spoekie

Aanbevolen berichten

Kortgeleden is een complete trail van 11 caches in Vught in korte tijd vernield en geript. Het gaat om deze trail die nog maar net online stond GC9048B

De CO denkt dat dit komt doordat vlak voor het rippen een uitzending van het jeugdjournaal is geweest over geocachen. In dit geval moet het wel iemand geweest zijn die met de smartphone op pad is geweest, dus het zou best kunnen. Alle caches zijn nu in het archief.

Erg vervelend allemaal en zonde van deze serie, er zaten een aantal bij waaraan veel werk was besteed. Ik raad iedereen aan om alle traditionals in te stellen op premium only. 

WP1 van mijn cache De Spooktrein is in korte tijd ook 2x geript, maar dat is waarschijnlijk gewoon door iemand die het per ongeluk heeft gevonden.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

2 uur geleden zei spoekie:

Kortgeleden is een complete trail van 11 caches in Vught in korte tijd vernield en geript. Het gaat om deze trail die nog maar net online stond GC9048B

Ja, heel sneue bak Spoekie, vooral voor de CO. Nooit begrepen waarom mensen daar aardigheid aan beleven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 10-10-2020 om 21:26 zei Sivota:

Erg vervelend dat dit is gebeurd.

 

Van de 11 caches waren er sowieso al drie PM (voor het rippen dus).

Ik zou dus voorzichtig zijn met mijn conclusies...

 

Dat had ik nog helemaal niet gezien. Dat maakt het toch tot een raadsel. Ik kan me niet voorstellen dat iemand $30 gaat betalen voor premium membership om vervolgens caches te rippen.

Of iemand heeft een geocacher aan het werk gezien en is hem daarna gevolgd?

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het zijn geocachers die al een tijd actief zijn en een PM lidmaatschap hebben.

Helaas bestaan die, ik ben er wel enkelen tegen gekomen, van die cachers die alles doen wat God verboden heeft en ook alles kapot maken om een found te kunnen loggen.

Zij laten zich niet aanspreken.

Niemand kan nu iets bewijzen, dus wees voorzichtig met aannames..

 

Vooralsnog vind ik het wel heel naar voor de CO...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ja, het is triest dat mensen niet met hun tengels van andermans bezit af kunnen blijven.

Een hele serie is echter, zeer waarschijnlijk, een van de medecachers.

Ik vraag mij oprecht af of PM maken dan iets oplost...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...