Spring naar bijdragen

Kabouterkaarten NL


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ben sinds kort lid van de kabouterbond ;-)

 

Inderdaad is de inhoud van de Kabouterkaarten Topo25 Nederland Versie 2.1 (Lente 2004) wat verouderd.

Maar misschien komt er nog eens een versie met nieuwe digitale kaarten?

Wie kan hier iets over roepen?

Er komt zeker weten een nieuwe versie. Vraag is niet zozeer of, maar wanneer. Ik denk dat het nog wel een jaartje gaat duren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt dit soort vragen beter op ###### nl.hobby.geocaching stellen, want daar zijn geen moddertorren. :beerchug:

?? wat zijn nu weer moddertorren ??

 

De mensen die een forum beheren. Zodat hij niet gesloten word omdat ook GPS fabrikanten

en software leveranciers op onze site kijken. En ervoor zorgen (op vrijwillige basis) dat deze

site niet door BREIN enzo gesloten word.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]Inderdaad is de inhoud van de Kabouterkaarten Topo25 Nederland Versie 2.1 (Lente 2004) wat verouderd.[...]

Maar voor alle technische miskleunen in de set kan je reparatie vinden bij Yahoo.

Voor de technische updates heb ik gekeken bij Yahoo.

Moet je toestemmening vragen aan moderator. Geen reactie.

Sugesties?

Dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb v2 - 2004, is dat een goede?

 

Ook eergisteren Ozi-Explorer geregistreerd. Het is een te gek programma, je moet er alleen effe tijd voor vrijmaken. En niet zoals bij m'n eerdere poging, maar ik had toen ook niet echt behoefte aan dat programma, nu is het top. Zo op de lapTop zetten, en proberen, proberen en proberen. Ik zag net met het invoeren van het reg.nr. op de (internet) computer, dat de helpfile niet wordt weergegeven. Dus een nieuwe installatie zal hopenlijk beter gaan.

 

En volgens mij heeft m'n zusje er ook interesse in, zij is helemaal "in to GIS" :-) Jammer alleen dat ze een beetje ver woont, kon ze me het een en ander leren. Maar ze komt van de week en wilde Ozi ook eens bekijken. Ben benieuwd wat ze ervan vindt.

 

Groet, Sigurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt dit soort vragen beter op ###### nl.hobby.geocaching stellen, want daar zijn geen moddertorren. :beerchug:

?? wat zijn nu weer moddertorren ??

Moddertorren zijn moderatoren en dat zijn weer de mensen die, als ik lelijke en ongewenste dingen schrijf op dit forum, mij achter de broek aan zitten en mijn lelijke dingen (laten) verwijderen.

 

In de volksmond noemen we hier de moderator dus een moddertor. Blijkbaar mag dat van hem :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verzoek is door moderator in behandeling genomen.

Skansen wacht geduldig af.

Ik speel voor moddertor op een aantal yahoo lijsten, maar voor jou helaas niet op Ozi.

Policy op die lijsten is voornamelijk het weren van spam en af en toe vragen aan mensen om niet te vragen of niet aanbieden van gekopieerde software. Een moddertor probeert het gezellig te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ergens de lente2004 kabouterkaarten van NL opgeduikeld.

 

Wat zijn die dingen lelijk! Ze hebben maar 16 kleuren, volgens mij. Voordeel is dat het op minder CD's past, maar ik vind het voordeel van de ruimte niet opwegen tegen het voordeel van fatsoenlijke kleuren. Of ligt het aan mij?

Alsof die andere bekende navi software zoals Tomtom zo bij de tijd zijn.

Zoek voor de grap eens Emmeloord op (en dat plaatsje bestaat al even volgens mij)dan zul je tevergeefs zoeken want tommie vond het plaatsje noordoostpolder veel interesanter.

Dus niet zo mekkeren op bepaalde progjes want het ziet er gelikt uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ergens de lente2004 kabouterkaarten van NL opgeduikeld.

 

Wat zijn die dingen lelijk! Ze hebben maar 16 kleuren, volgens mij. Voordeel is dat het op minder CD's past, maar ik vind het voordeel van de ruimte niet opwegen tegen het voordeel van fatsoenlijke kleuren. Of ligt het aan mij?

Alsof die andere bekende navi software zoals Tomtom zo bij de tijd zijn.

Zoek voor de grap eens Emmeloord op (en dat plaatsje bestaat al even volgens mij)dan zul je tevergeefs zoeken want tommie vond het plaatsje noordoostpolder veel interesanter.

Dus niet zo mekkeren op bepaalde progjes want het ziet er gelikt uit.

Jij vindt 16 kleuren blijkbaar gelikt. Ik niet. TomTom gebruik ik niet; ik vertrouw op mijn richtingsgevoel en het zal niet de eerste keer zijn dat dit beter functioneert dan TomTom et al.

 

Verder vind/vond ik die dingen lelijk, maar misschien deed ik wat verkeerd. Kan toch??! Is dat dan meteen mekkeren? Dan ga jij je lol nog opkunnen in dit forum :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Zijn de forum regels nog steeds niet bekend?

 

FORUMREGELS

 

Alle deelnemers aan dit topic krijgen één waarschuwing.

 

ILLEGALE SOFTWARE WORD NIET GETOLEREERD!

 

Volgende keer een vraag over kabouters, of een antwoord? : GEEN MEMBER MEER!

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...