WenMXT Geplaatst 24 juni 2004 Share Geplaatst 24 juni 2004 Voor wat extra mogelijkheden ter beschrijving van de cache kan je gebruik maken van icons: http://lecour.net/geocaching/icons/ Klopt het dat gewone members geen gebruik kunnen maken van HTML in de omschrijving? Voor kaarten van Europa, UK en de wereld kijk op: http://www.geocaching.com/map/Europe.asp http://www.geocaching.com/map/Default.asp Zo kom je erachter dat op bijzonder mooie plaatsen op de wereld ook een cache ligt (GCH2CW en GCH2CT). WenM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 24 juni 2004 Share Geplaatst 24 juni 2004 Dit kan ook met de DHZ pagina van gc.nl. En elke member kan HTML gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 24 juni 2004 Share Geplaatst 24 juni 2004 Voor wat extra mogelijkheden ter beschrijving van de cache kan je gebruik maken van icons: Dit kan ook met de DHZ pagina van gc.nl. Het handige van de gc.nl icons op de DHZ pagina's is dat je binnenkort de eigenschappen kunt gebruiken om caches te selecteren. Sinds de start van de DHZ pagina's, begin deze week, zijn er inmiddels 135 caches van deze eigenschappen voorzien. Een aantal gebruiken ook de mogelijkheid tot het genereren van een setje iconen op de cache pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 juli 2004 Share Geplaatst 24 juli 2004 Ook in Duitsland zijn geocachers dol op dingen met kaarten. En werken mensen aan zaken voor 'het gemak van de geocacher' . Zie maar bij C a c h e A T L A S .d e - Herzlich willkommen! ( Beta V 0.96. Testbetrieb für Modul Satellitenbildkarten ) Ze melden ook : "Offiziell unterstützt von www. Geocaching.com Groundspeak Inc.© 2003 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 24 juli 2004 Share Geplaatst 24 juli 2004 Ik vind het wel heel erg mooi, wat onze duitse vrienden hebben ontwikkeld. Jammer dat die kaarten het niet op m'n PDA doen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 24 juli 2004 Share Geplaatst 24 juli 2004 ik kijk nu nog even naar de tijden van de laatste berichten - is de klok een beetje in de war ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 24 juli 2004 Share Geplaatst 24 juli 2004 ik kijk nu nog even naar de tijden van de laatste berichten - is de klok een beetje in de war ? Niks mis mee volgens mij. Misschien de eeuwige verwarring tussen juni en juli? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 24 juli 2004 Share Geplaatst 24 juli 2004 goedesmorgens 8bg, kapper had het over TIJDEN, niet DATA, even ter uwer informatie: junie en juli zijn geen TIJDEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 24 juli 2004 Share Geplaatst 24 juli 2004 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 24 juli 2004 Share Geplaatst 24 juli 2004 Mooi die duitse kaarten. Zeker met relief en zo. Maar gelukkig hebben wij dat niet zo nodig. En bovenal hebben wij DHZ , en de "niet gevonden Kaarten" of de "gevonden kaarten" etc. etc. Dus jaloers kan ik niet zijn. De duitsers mogelijk wel ! Reliefkaarten hebben in Nederland ook geen zin en dus geen reden van bestaan.Of je moet hoogtelijnen van 0,5 - 1 m. gebruiken. Ga door Reintje, en straks hebben ze het op de duitse site alleen nog over al de mogelijkheden die .nl biedt.!! Groet, Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden