Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop (2)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

De shop-page is aangepast en inderdaad: de NL-badges zijn 2 kwartjes goedkoper geworden.

 

Ik heb in de USA bij de Groundspeak shop een balletje (geen Antenna Ball) opgegooid over mogelijke EU-Geocoins. Ze gaan erover denken.

 

Komende week gaat e.e.a. aan bestelde goederen vanuit de USA mijn richting op. Dan zijn er weer fleece-mutsen (die zwarte) en compas sleutelhangers. Maar dat zijn wel de laatste kompasjes: ze gaan uit productie. Dat is niet erg want in de plaats daarvan gaat de shop de nieuwe Compass Zipper Pull voeren in het assortiment.

Die is ook meer geschikt als een beetje echt kompas: geen metalen (=magnetische) sleutels in de buurt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goodievoor.jpg

Skansen vandaag voor het eerst enighandig op de fiets en wie schetst een zeer hoog kwaliteit stofje tot verbazing.

 

En dan achter B)

 

goodieachter.jpg

 

Skansen zou dit zeker een aanwinst vinden voor de shop. Skansen heeft zeer voorzichtig een foto gemaakt van dit object.

Duurzaamheid. Een eerlijk en duidelijk product.

 

Naast wandelstokplaatjes, tat's, hoofdbedekking, draagt dit product een boodschap uit. :D ah ah ah

Kan Skansen zo'n shirt bestellen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan natuurlijk - als ik de maat weet - er eentje bij de volgende bestelling meenemen.

De ''Compact Flashligt on a rope'' was tijdens mijn laatste bestellling uitverkocht. Die komt dus de volgende keer.

En de fleece mutsen zijn aangekomen; alle achterstallige bestellingen hiervoor zijn de deur uit.

Maar iets anders:

 

NIEUW!!!!

geo5567bb.jpg

Compass Zipper Pull

 

De prijs is nog niet bekend. Binnenkort wel bestelbaar via de shop-page. Op de achterkant staat een klein z/w geocaching.com logo gedrukt. Alleen in de kleur geel verkrijgbaar. Het kompasje lijkt veel op dat wat in de sleutelring zit. Maar bruikbaarder: geen metalen sleutels in de buurt per definitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geo5567bb.jpg

Compass Zipper Pull

 

De prijs is nog niet bekend. Binnenkort wel bestelbaar via de shop-page. Op de achterkant staat een klein z/w geocaching.com logo gedrukt. Alleen in de kleur geel verkrijgbaar. Het kompasje lijkt veel op dat wat in de sleutelring zit. Maar bruikbaarder: geen metalen sleutels in de buurt per definitie.

Kom maar op met die joekel van een gele compas. Als het echt niets is, is het altijd een leuke goodie voor in een cache.

 

Bij deze dus een bestelling

 

En wat die shirts betreft, tja, die maten huh. Die overzeese jongens hanteren andere maten. Ik hen daar 2xl weg die me te groot zijn en 3xl die te klein is. Dat is het kloterige van die dingen. Kwaliteit? Stof van die Tshirts is perfect, kwaliteitsprodukt.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik heb volgens mij de goodieshop van alle artikelen die ze te koop hebben al meerdere aantallen aangeschaft. Ook al artikelen die niet meer in de shop aanwezig zijn, maar, eerlijk is eerlijk, deze hes zou ik nog niet gratis willen hebben. verschrikkelijk.

 

Heb je dat gele ding genoteeerd Lupardi? Ik kan het in de shop niet vinden.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Een kleur tussen de 1 en de 10? Dinsdag! Want dan is het 's avonds buiten kouder dan op straat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat klopt ; de shop webpage moet nog worden aangepast. Dan komt het gele ding wel.

En wat er ook niet op staat is het magnetische logo. Daar heb ik maar een handje vol van om te proberen.

Je hebt dat gele ding wel genoteerd als bestelling? En... wat is dat voor een ander ding dat magnetisch geval?

 

Wat is het en wat is de prijs?

 

Anders doe me die ook maar.

 

Adres bekend?

 

RTZ

 

Kruimeldief ;)Er is niets verkeerd aan verandering, zolang het maar in de goede richting is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het magnetische geval is dit ding:

geo5579sq.jpg

beschreven als: 2 x 2 inch full color Geocaching logo magnet. This magnet has a 1/4 inch thick clear plexiglass cover.

En "Adres bekend?". Neen, wat ivm privacie verwijderen wij persoonsgegevens zodra die administratief niet meer nodig zijn. En aangezien je geen onbetaalde rekeningen hebt open staan kan ik je adres niet terugvinden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...