Prof. Y. Lupardi Geplaatst 10 september 2004 Auteur Share Geplaatst 10 september 2004 Vers van de pers heet van de naald heden gearriveerd: maar nog niet in de shop heden (komt morgen vast wel). De Amerikaanse maten zijn: 3 1/2 bij 6 inch wat vertaald naar Europesche normen neer komt op bijna 9 bij 15 cm. Dit is dus een tussenmaatje tussen de kleine en de grote cache sticker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 11 september 2004 Share Geplaatst 11 september 2004 Zelf een maken van een mooi stukje hout? groets, Gimli Jup kan ook, hier een foto van 2 originele Noorse wandelstokken, zijn van m'n opa en oma geweest. Zelf gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Dear Kruimeldief We wanted you to know that your order from Duluth Trading Company has shipped. If your order is sent in more than one shipment, you will receive another notice for that shipment. 50" Handmade Walking Stick handgemaakt. Lengte 50 inch oftewel 127 cm Verzendkosten zijn, ivm de lengte, bijna net zoveel als de stok. Ben nu al langer dan een jaar op zoek naar zo'n stok, in Nederland, Europa en Amerika. Ik heb nu eindelijk een gevonden die het wil verzenden, dus mijn 2e heeft zijn plekje bijna gevonden. Nu bij iedere cache een souvenierswinkeltje zoeken voor nog meer van die plaatjes GRTZ Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 28 september 2004 Auteur Share Geplaatst 28 september 2004 Ze hebben in de USA weer wat nieuws bedacht voor de Goodiesshop: http://shop.groundspeak.com/productDetail....=4&ProductID=67 en het ziet er zo uit: wat we wel meer gezien hebben. De clou is: het is een 'Logo Magnet '. Zou er belangstelling voor zijn? Ik vraag me af wat je er mee kan doen. En om even terug te komen op het boek: met de prijs die www.bol.com ervoor rekent (16,39) kunnen wij het niet importeren. Dus dit product verdwijnt binnenkort uit de shop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kluts Geplaatst 28 september 2004 Share Geplaatst 28 september 2004 Zo'n logomagnet is toch een koelkast magneet? Die vinden wij in ieder geval wel leuk [] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2004 Er zijn in de USA ver gevoorderde plannen om de toekomstige Travel Bugs er anders uit te laten zien. Men babbelt er volop over in het draadje New Tb Design, Comments are welcome het laatste ontwerp ziet er zo uit: Hoogstwaarschijnlijk wordt afgestapt van de productie van twee tags per bug. Raakt de eerste tag zoek dan kan een tweede tag ter vervanging worden aangevraagd. Maar hoe soepel en kosten-neutraal zo'n enkele tagje van Seattle naar hier kan komen: ik weet het nog niet. Misschien hebben wij over het TB-uiterlijk en zo andere inzichten dan de Amerikanen. Laat ze het weten! Voorstellen tot verbetering van de tekst tot nu toe zijn: Help me travel from place to place ...and how you can help me on my adventure Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachezoeker Geplaatst 1 oktober 2004 Share Geplaatst 1 oktober 2004 Ik vind eerlijk gezegd het oude mooier, die was smaller en langer. === Joep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 1 oktober 2004 Share Geplaatst 1 oktober 2004 Ik vindt de tekst wel oke, maar vindt bovenstaande tag wel errug breed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2004 Onveiligheid is tegenwoordig een hot item. De angst-industrie rukt op. Er valt geld te verdienen aan 'veilige dingen'. Nu nieuw in de USA goodiesshop: Adult Safety Vest Youth Safety Vest Ik vraag mij af "veilig voor wat? Kogelvrij?". Moet ik die ook in de shop gaan verkopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2004 En weet iemand waar dit goed voor is?: Het heet "Signal Antenna Balls". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 4 oktober 2004 Share Geplaatst 4 oktober 2004 Onveiligheid is tegenwoordig een hot item. De angst-industrie rukt op. Er valt geld te verdienen aan 'veilige dingen'. Nu nieuw in de USA goodiesshop: Adult Safety Vest Youth Safety Vest Ik vraag mij af "veilig voor wat? Kogelvrij?". Moet ik die ook in de shop gaan verkopen? Nee absoluut niet, die vestjes zijn tegenwoordig overal te koop voor een habbekrats ze zijn refelecterend. In sommige landen in europa moet je ze langs je krik en reserve wiel hebben liggen. Om nou speciaal dat logo van geocaching er op hebben te staan voor pech onderweg of als je in donker langs weg loopt lijkt me overdreven. Onzinnige uitgave ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 4 oktober 2004 Share Geplaatst 4 oktober 2004 En weet iemand waar dit goed voor is?: Het heet "Signal Antenna Balls". hmm die zijn eigenlijk wel weer leuk voor onze aprovers om op hun antenne te zetten is geloof ik het zelfde dingetje als in hun handtekening staat. Ik vind ze wel komisch eigenlijk als is het maar om een TB aan te hangen wat gaan ze ongeveer kosten ? Want die raam antenne en telefoon antenne op het kraaien nest daar krijg ik met geen goed fatsoen een antenne opgeprakt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 4 oktober 2004 Share Geplaatst 4 oktober 2004 En weet iemand waar dit goed voor is?: Het heet "Signal Antenna Balls". Is een poppetje voor op je antenne net zoals met Ek of Wk die oranje balletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 4 oktober 2004 Share Geplaatst 4 oktober 2004 Is dat niet zo'n ding wat je op je trekhaak kan zetten? ? ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 4 oktober 2004 Share Geplaatst 4 oktober 2004 Doe niet zo stom, iedereen weet toch dat het "Kermit" is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden