Spring naar bijdragen

25-10-2019


kalkendotters

Aanbevolen berichten

Due to privacy concerns and GDPR (General Data Protection Regulation) considerations, we will remove the Audit Log on Premium-only caches on October 31. This is the tool that owners of Premium-only caches can use to see which users have viewed the cache page.

Dus de audit-log (die toch al niet compleet was) wordt verwijderd bij de PM-only caches

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

9 minuten geleden zei kalkendotters:

...we will remove the Audit Log on Premium-only caches on October 31. This is the tool that owners of Premium-only caches can use to see which users have viewed the cache page...

Persoonlijk vond/vind ik deze optie ( dat een CO kan nagaan, of ik de webpagina van zijn/haar cache heb bekeken ) ook niet kunnen. Het gaat de CO helemaal niets aan, wat ik bekijk. Zodra ik een log bij zijn/haar cache schrijf, pas dán heeft de CO & ik wat met elkaar 'te maken'

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Peetee:

Mee eens. Ik wist überhaupt niet dat dít mogelijk was.

Ik ben geen CO, maar heb al vaker gehoord dat het mogelijk was ( voor een CO ), om te achterhalen wie zijn/haar cache pagina heeft bekeken. Een 100% foute instelling.

Ik ben trouwens wel benieuw hoe dat gaat met b.v. C:Geo. Want tijdens een 'Refresh' actie, gaat dit programma langs alle cache pagina's en leest deze in. En daardoor zou men ook in de audit-logs kunnen komen, terwijl men misschien helemaal niets met de cache doet en waardoor de CO een hele lijst met nicknames heeft, waarmee hij/zij verder niets kan doen en niets aan heeft.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi dat het er af is, 
in de begin tijd toen ik nog een bekend Pm account had was het wel leuk om te kijken wie er allemaal gekeken had bij een geruchtmakende cache van mij, (was best verrassend) 
ik heb ook van een geocacher gehord dat hij persoonlijk bedreigt werd omdat hij vaak op een bepaalde cache pagina had gekeken 

als je via c-geo of via de Groundspeaak app op een pagina keek dan zag de co dat niet
zo kan het ook voorkomen dat je op iemands zijn profiel keek en hij al een hele tijd niet online was geweest maar wel cache's logde 

Barny
(geocachend volgens de beginwaarden van menselijkheid)
iedereen = gelijk 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Berenboot:

Dit kan overigens alleen bij PM caches. Als de CO op een bepaald moment het PM er af haalt is ook deze optie verdwenen.

Dan is deze aanpassing voor een aantal CO's misschien gelijk een goede reden om het PM-only attribuut van hun cache(s) af te halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen maken om 3 redenen een cache PM

1 omdat ze denken dat hun cache zo uniek is dat die alleen voor een bepaalde groep mensen bezocht mogen worden

2 omdat ze kunnen/konden zien wie hun pagina had bekeken, (aagje) en daar bij voor lief namen dat ze daarbij een grote groep mensen daarbij buitensluiten

3 omdat ze in het sprookje geloven en daarbij ook nog eens anderen wijsmaken dat een PM cache minder gesloopt of gejat zou worden 

alle 3 redenen onjuist, en het spelletje geocaching onwaardig


Barny, 
(die heeft gezien dat een cache word gesloopt of gejat door geocachers en door het eigen falen van de plaatser om een cache te plaatsen volgens de geocache principes) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...