wapenberg Geplaatst 21 augustus 2019 Geplaatst 21 augustus 2019 Graag wil ik premiumlid worden. Nu zie ik dat ik alleen met een creditkaart kan kopen. Ik heb geen creditkaart. Is er een andere manier?
Berenboot Geplaatst 21 augustus 2019 Geplaatst 21 augustus 2019 Makkie, je koopt (online) bij geocaching shop een cadeau kaart voor premiumlidmaatschap. Dan krijg je een code toegestuurd in je email en daarmee kun je premiumlid worden. Hoe je dat precies doet staat er precies bij.
Peetee Geplaatst 21 augustus 2019 Geplaatst 21 augustus 2019 Even een linkje naar de door Berenboot bedoelde webpagina: https://www.geocachingshop.nl/nl/groundspeak-premium-lidmaatschap-1-jaar
Linkalovers Geplaatst 24 augustus 2019 Geplaatst 24 augustus 2019 (bewerkt) Volgens mij kost een PM via de GC.com shop maar €29,99. Het is dan wel een abonnement dat automatisch verlengt wordt ( = 'renewal' ), maar dat kan je stoppen/cancelen. Link: Hierzo 24 augustus 2019 bewerkt door Linkalovers
Team The Spacewuppies Geplaatst 7 september 2019 Geplaatst 7 september 2019 Ja Linkalovers, maar daar moet je dus en creditcard hebben als je via PayPal wilt doen
Icemen4 Geplaatst 7 september 2019 Geplaatst 7 september 2019 Ja Linkalovers, maar daar moet je dus en creditcard hebben als je via PayPal wilt doenIk heb gewoon mijn bank gekoppeld aan paypal.Geen creditcard nodig...Paypal account aangemaakt en bank gekoppeld..Elk jaar dan via Paypal een nieuwe betaling aan Groundspeak gedaan...Zelf voor mijn cachemaatje....Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden