Spring naar bijdragen

Update forumsoftware


Aanbevolen berichten

Beste forumbezoekers,

Vanochtend heb ik een poging ondernomen om t.a.v. de forumsoftware een update uit te voeren, waardoor het forum en de site enige tijd slecht bereikbaar waren. Helaas is de update nog niet gelukt; we gaan binnenkort een nieuwe poging wagen.

E.e.a. heeft wel geresulteerd in het terugzetten van de backup van 8 uur vanochtend. Mocht iemand na 8 uur nog een berichtje geplaatst hebben (ik vermoed eigenlijk van niet), dan is dat nu helaas weg. In dat geval: excuus ... :rolleyes:

Groet,
Peetee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach..... kan gebeuren......geeft niet :thumbsup:.

Beter zo ( er is altijd kans dat een update fout gaat ), dan helemaal geen update's. Dat lijkt beter, maar vaak ben je dan op den duur slechter af.

Ps. 216 gebruikers zijn nu online !!??

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Linkalovers:

Ps. 216 gebruikers zijn nu online !!??

Ik zie dat nu niet ... Misschien een tijdelijk hikje?

Edit:
Ik zie nu wat je bedoelt. Je kijkt bij dit linkje.

Het lijkt inderdaad veel, maar er zit ongetwijfeld ook een aantal webcrawlers en bots achter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter info:
Ik heb zojuist een nieuwe poging gewaagd m.b.t. de forum-upgrade, die verleden vrijdag niet lukte. Hierdoor was de site ook vanmorgen enige tijd niet bereikbaar.
De poging lijkt deze keer geslaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn overgegaan van de versie 4.3.6 naar 4.4.1. De overstap naar 4.4.0 was de grootste, die naar 4.4.1 een veiligheidsupdate.

Hier kun je lezen wat er nieuw is in 4.4.x: https://invisioncommunity.com/news/product-updates/welcome-to-invision-community-44-r1124/

Zo te zien dus niet schokkend voor bezoekers ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Peetee:

 

Zo te zien dus niet schokkend voor bezoekers ...

Fijn dat er goed voor ons gezorgd wordt en dat we met z’n allen kunnen meeliften.

Gelukkig maar dat het niet zo schokkend is voor de ‘gewone mens’.  Ik ben altijd blij dat er anderen zijn die er meer verstand van hebben dan ik. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Flo van Co:

Sinds de upgrade gaat er iets mis met de datum stempel van plaatsen, na 24 uur staat er alleen nog maar image.png.f7220d134c0d30d4a33bc851d929fe6f.png.

 

1 minuut geleden zei Peetee:

Ja warempel. Maar even melden bij de makers. Bedankt voor de melding. 

 

Gelukkig weet iemand waar dit zoekplaatje over gaat. Die PeeTee :thumbsup: moet de hele site wel met ogen dicht kunnen dromen en alles blindelings kunnen 'vinden', want veel minder informatie kan je toch niet geven?

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in dit draadje kijkt bij de reactie van regenboog2, dan zie je daar links boven de bijdrage enkel de tekst "Geplaatst" staan. Niet de datum.

Je ziet dat dat optreedt vanaf mijn berichtje van afgelopen vrijdag. Dus vanaf vlak na de upgrade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...