Peetee Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 2 uur geleden zei Linkalovers: Ja, zo'n soort act, had ik ook van PeeTee verwacht/ingedachte. Maar na een toezegging, kruipt hij nu terug Peetee gaat F1 kijken. Dat lijkt Peetee beter als liggen stuiteren in een grote speaker-badkuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Veel plezier! Ik ben benieuwd, Max staat er in ieder geval wel goed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Ik ook regenboog! Ik hoop dat het een echt gevecht wordt tussen Lewis en Max. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Niet gewonnen, maar wel een prima race ( 2de dus ). 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Ja hoor. Heel degelijk gereden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Nu nog ff 'uitbuiken' bij Sky Sports. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Volgens Sky, moeten we 104 dagen wachten PeeTee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 2 minuten geleden zei Linkalovers: Volgens Sky, moeten we 104 dagen wachten PeeTee !!! Ik ben al aan het aftellen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) 17 uur geleden zei Linkalovers: Volgens Sky, moeten we 104 dagen wachten PeeTee !!! 103.......zucht ....... 2 december 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 Gaan we toch gezellig iets anders doen....... naar buiten of zo? 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 Ja, dat is een goed idee! Maar .... zucht .... nog .... 103 .... dagen .... zucht .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 28 minuten geleden zei Linkalovers: Ja, dat is een goed idee! Maar .... zucht .... nog .... 103 .... dagen .... zucht .... Nou, kop op Linkalovers! Je gaat me hier toch niet depri worden hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) Een echt winterdipje denk ik. De groene blaadjes zijn weg en nu een kwart jaar die grauwe bruin-grijze doorkijk wereld, terwijl je tenen er bijkans nog afvriezen ook . Brrrrrrrrr.... Winterslaaptijd !!! 2 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 Ik voel met je mee Linkalovers, maar ik kijk ook uit naar de stralend blauwe winterluchten. Heerlijk om dan een eindje te wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei regenboog2: .... Heerlijk om dan een eindje te wandelen. ik kijk ook uit naar de stralend blauwe .....luchten. Heerlijk om dan een eindje te wandelen .... zucht .... maar dat duurt nog maaaaanden. 3 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten