Peetee Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Ik heb de berichtjes al even verhuisd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Peetee: Ik heb de berichtjes al even verhuisd. Ach... je hebt ook gelijk het café opgeruimd. Dank je ! Hieronder de link naar de NPO Radioplayer.Tip: De internet radio/stereo ( = de beste kwaliteit ) op 10 en de NPO RadioPlayer ( op stil ) aan om te lezen welk nummer nu te horen is ( eerst een gokje wagen mag natuurlijk altijd ).NPO Radio 5 player 26 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 (bewerkt) Hier nog wat meer informatie hoe NPO 5 is te ontvangen.KabelSiteDAB+AppIn de autoDe lijst met o.a. uit welk jaar het nummer is. 26 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 De ultieme geocaching song staat er ook in ....U2, I still have not found what i am looking for. Meer geocaching songs ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) 9 uur geleden zei Geoman: De ultieme geocaching song staat er ook in ....U2, I still have not found what i am looking for. Ach, gewoon blijven zoeken. Zo lang het een hobby is én blijft, zou het geen kwaad kunnen. De muziek van de NPO5 de evergreen top 1000 is trouwens ( voor mij ) geen muziek om mee te geocachen of te werken . Want met deze muziek zit ik steeds mee te zingen, te fluiten of te neuriën en komt er verder weinig zinnigs uit. Of ik moet me wel heel goed concentreren, wat natuurlijk na een paar minuten ( om.e.o.a. reden ) weer voorbij is. Overigens moet ik me deze dagen wel verdacht veel 'verdedigen' tegen mij omstanders. Omdat die steeds maar zeuren dat ik niet kan zingen, fluiten of neuriën Pfffff, kom op zeg, Ik ?? Als een nachtegaal !! 27 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 (bewerkt) Zo, de radio kan weer wat zachter. Ondertussen is het hier wel mooi opgeruimd, want al het stof is van de kastjes af geblazen en ligt in een mooi patroon op de vloer. 27 november 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Ja. We gaan nu effe Ajax kijken! ? Het staat na 2 minuten alvast 0-1 in Lille. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Hopen dat Ajax dat vol kan houden en dit verder kan uitbouwen. Zojuist ook de wedstrijd tussen Valencia en Chelsea gezien. Dat was een mooie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 O, díe heb ik niet gezien. Dan later maar even de samenvatting bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 En daar is de 0-2! #ajalil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Hebbes, winst voor Ajax. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 1 minuut geleden zei Linkalovers: Hebbes, winst voor Ajax. Yess! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Ja, goed gedaan weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 27 november 2019 Share Geplaatst 27 november 2019 Verbazingwekkend, dat een zo'n klein clubje ( in Europees verband gezien ), zo goed meedoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 (bewerkt) Ach nee toch !!! De stereo in het GeoCafé waarschijnlijk iets te hard gezet !! Nog 1 dag prachtige liedjes ( tot vanavond 20:00 ) in de NPO5 de evergreen top 1000. Na bijna 5 dagen oefenen kan ik al behoorlijk zingen en fluiten ( vind ik ) 29 november 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten