GeoVio Geplaatst 2 december 2018 Geplaatst 2 december 2018 Al enige tijd geleden heb ik op mijn profielpagina van Geocaching.com banners van gevonden caches staan. Deze heb ik in dropbox, map Public, opgeslagen en vanwaaruit getoond. Dat is tot een tijd geleden goed gegaan alleen nu worden de afbeeldingen niet meer getoond. Weet iemand de oplossing? Waar het mij omgaat dat ik de afbeeldingen wel zelf op wil slaan en vanwaaruit wil tonen. Hopelijk kunnen jullie helpen. Groeten Viola
Peetee Geplaatst 2 december 2018 Geplaatst 2 december 2018 Hoe lang heb je hier last van? Als dat een week of drie is, kan het dan met deze aanpassing op .com te maken hebben?
GeoVio Geplaatst 3 december 2018 Auteur Geplaatst 3 december 2018 Thanks. Alleen dat is het niet. Ik gebruik gee javascript alleen html. En het zit alleen in het tonen van een plaatje die ik vanuit dropbox toon. Iemand nog een ander idee?
harrie Geplaatst 3 december 2018 Geplaatst 3 december 2018 Het lijkt er op dat het op GC in orde is. De linken naar de dropbox zijn goed. Misschien zijn de bestanden niet meer op dropbox of de bestanden in dropbox zijn niet (meer) gedeeld.
Linkalovers Geplaatst 3 december 2018 Geplaatst 3 december 2018 (bewerkt) In veel browser kan je m.b.v. de F12 toets zien hoe e.e.a. wordt 'gemaakt'. Het bovenstaande screenshot is een gedeelte van uw profiel pagina op GC.com. De bijbehorende link van de geselecteerde ( lege ) banner is: https://dl.dropbox.com/u/8283662/20090503ZECC1.jpg, maar de afbeelding is niet aanwezig of niet zichtbaar/gedeeld voor anderen. 3 december 2018 bewerkt door Linkalovers
GeoVio Geplaatst 4 december 2018 Auteur Geplaatst 4 december 2018 Hartelijk dank voor jullie hulp! Alleen ik ben mij niet bewust dat ik iets in mijn instellingen van de dropbox map Public (hier staan de afbeeldingen in) heb aangepast. Weet iemand hoe ik dat kan/moet aanpassen?
Linkalovers Geplaatst 4 december 2018 Geplaatst 4 december 2018 (bewerkt) Dit is wel een oude wijziging uit 2017, maar misschien heb je er wat aan : Belangrijke wijzigingen aan de openbare Dropbox-map. 4 december 2018 bewerkt door Linkalovers 1
GeoVio Geplaatst 5 december 2018 Auteur Geplaatst 5 december 2018 Dank dat is het!!! Ben ook een tijdje niet meer zo actief geweest. Heb je misschien ook een oplossing hoe ik het weer kan herstellen? Ik wil namelijk geen dropbox premium account hiervoor aanschaffen
Linkalovers Geplaatst 6 december 2018 Geplaatst 6 december 2018 Misschien kan iemand die Dropbox ook gebruikt, je hier mee helpen. Maar als ik 'Veranderingen op de pagina Foto's van de Dropbox-website' lees, dan kan je "... foto's niet meer rechtstreeks vanuit je Dropbox-account delen op sociale media...".
GeoVio Geplaatst 6 december 2018 Auteur Geplaatst 6 december 2018 Ja dat las ik ook. Ik denk ook niet dat mijn toekomst bij dropbox ligt voor de oplossing. Weet jij of iemand anders een manier om vanaf een eigen locatie de afbeeldingen in je profiel te kunnen plaatsen?
Peetee Geplaatst 6 december 2018 Geplaatst 6 december 2018 Veel providers boden hun klanten voorheen een eigen plekje om een website op te plaatsen. Bij Ziggo noemen ze dat 'webspace'. Tegenwoordig zit dat vaak niet meer bij nieuwe abonnementen, maar als je al een ouder abonnement hebt dan heb je grote kans dat dat nog bij je abonnement inbegrepen is. Misschien is het een idee om daar eens in je abonnement naar te kijken? Zoek maar eens op de site van je provider naar 'webspace' of 'homepage'.
Linkalovers Geplaatst 6 december 2018 Geplaatst 6 december 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Peetee: .....Bij Ziggo noemen ze dat 'webspace'. Tegenwoordig zit dat vaak niet meer bij nieuwe abonnementen, maar als je al een ouder abonnement hebt dan heb je grote kans dat dat nog bij je abonnement inbegrepen is..... Inderdaad. Echter, lang geleden is die webspace opgeheven. Voor diegene die toen deze webspace gebruikte, bleef deze bestaan. Maar voor diegene die de webspace nooit had gebruikt, werd deze verwijderd. Ik heb eigenlijk geen idee of mijn webspace nog bestaat . Mmmmm, ja natuurlijk wel . De 'banner' in m'n handtekening staat daarzo 1 uur geleden zei GeoVio: Weet jij ..... een manier om vanaf een eigen locatie de afbeeldingen in je profiel te kunnen plaatsen? Nee, geen idee. Ik ken wel sites waar je foto's kan uploaden, maar niet op/in een eigen te beheren stukje cloud. Is de foto eenmaal ge-upload, dan ben je het beheer erover kwijt. 6 december 2018 bewerkt door Linkalovers
Linkalovers Geplaatst 6 december 2018 Geplaatst 6 december 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei GeoVio: Weet jij ..... een manier om vanaf een eigen locatie de afbeeldingen in je profiel te kunnen plaatsen? Nee, ik share geen foto's ( behalve een paar via GC.com ). Misschien kan je de foto's dumpen, in een hoekje op je eigen Twitter of Facebook pagina en vandaar linken. Of even Google'n ( b.v. hierzo ) en dan een gratis site zoeken. Zorg dan wel, dat je zelf altijd een backup van die foto's hebt op je eigen computer. 6 december 2018 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten