Spring naar bijdragen
Het nieuwe forum is online! Lees meer... ×
  • 0
Fl@nders

Nieuwe cache plaatsen

Vraag

Is er iemand die mij kan helpen om zelf caches te leggen ?

Ikzelf heb er bijna 300 gevonden en nu wil ik er ook zelf gaan leggen maar ik weet niet hoe.

Ik ben in het bezit van een smartphone en het vinden van caches gaat vrij vlot hiermee maar ik zie nergens coördinaten om zelf ergens een eigen cache te leggen.

Weet er iemand hoe ik coördinaten kan vinden met een smartphone ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Als je geocaches kan vinden met een smartphone is er grote kans dat de geocaching-app die je gebruikt ook gps-coördinaten kan weergeven. Hetzij door een soort van gps-statusscherm, hetzij door het aanmaken van een nieuw waypoint.

Kan je dat niet vinden, kijk dan in de appstore van je smartphone naar een app die dat wel kan.

Wil je een cache goed inmeten, voer dan verschillende metingen uit en neem daar het gemiddelde van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

je hoeft geen cache's plaatsen hoor, 
1 cache die recht doet aan het spelletje geocachen, geplaatst met respect naar de beginselen van het spelletje is vanzelf eentje waar je oprecht trots op kan zijn
helaas heb jij nog geen cache's bezocht die jou een goed voorbeeld kunnen geven, de kans is dan levensgroot dat jij weer iets gaat neergooien waar er al zoveel van zijn.

Citaat

"When you go to hide a geocache, think of the reason you are bringing people to that spot. If the only reason is for the geocache, then find a better spot."

– Briansnat -

Barny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Op 10/24/2018 om 7:33 AM zei barny:

je hoeft geen cache's plaatsen hoor, 
1 cache die recht doet aan het spelletje geocachen, geplaatst met respect naar de beginselen van het spelletje is vanzelf eentje waar je oprecht trots op kan zijn
helaas heb jij nog geen cache's bezocht die jou een goed voorbeeld kunnen geven, de kans is dan levensgroot dat jij weer iets gaat neergooien waar er al zoveel van zijn.

Barny

Wat ben je weer heerlijk eerlijk......

bewerkt door SN@G
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

zo heej ouwe koker neergooier, dat is een tijd terug
waar kom jij zo plots vandaan?
heb je na 14 jaar eindelijk dit forum gevonden en het eerste berichtje gaat over mij,,,,,,,,, :)
ik voel met trots dat ik dit nog mag meemaken
alles goed?

Barny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Welkom op het forum SN@G. Wat een heerlijke openingszin...

Peetee: waar zijn de emoticons gebleven? 

Groetjes van de Kikkers

bewerkt door de kikkers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hoi kikker. De emoticons staan in het lintje boven het vakje waar je je tekst in schrijft. Op de smiley klikken en dan kun je kiezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden