Spring naar bijdragen

Nieuwe cache plaatsen


Fl@nders

Aanbevolen berichten

Is er iemand die mij kan helpen om zelf caches te leggen ?

Ikzelf heb er bijna 300 gevonden en nu wil ik er ook zelf gaan leggen maar ik weet niet hoe.

Ik ben in het bezit van een smartphone en het vinden van caches gaat vrij vlot hiermee maar ik zie nergens coördinaten om zelf ergens een eigen cache te leggen.

Weet er iemand hoe ik coördinaten kan vinden met een smartphone ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je geocaches kan vinden met een smartphone is er grote kans dat de geocaching-app die je gebruikt ook gps-coördinaten kan weergeven. Hetzij door een soort van gps-statusscherm, hetzij door het aanmaken van een nieuw waypoint.

Kan je dat niet vinden, kijk dan in de appstore van je smartphone naar een app die dat wel kan.

Wil je een cache goed inmeten, voer dan verschillende metingen uit en neem daar het gemiddelde van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hoeft geen cache's plaatsen hoor, 
1 cache die recht doet aan het spelletje geocachen, geplaatst met respect naar de beginselen van het spelletje is vanzelf eentje waar je oprecht trots op kan zijn
helaas heb jij nog geen cache's bezocht die jou een goed voorbeeld kunnen geven, de kans is dan levensgroot dat jij weer iets gaat neergooien waar er al zoveel van zijn.

 

Citaat

 

"When you go to hide a geocache, think of the reason you are bringing people to that spot. If the only reason is for the geocache, then find a better spot."

– Briansnat -

 

Barny

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 10/24/2018 om 7:33 AM zei barny:

je hoeft geen cache's plaatsen hoor, 
1 cache die recht doet aan het spelletje geocachen, geplaatst met respect naar de beginselen van het spelletje is vanzelf eentje waar je oprecht trots op kan zijn
helaas heb jij nog geen cache's bezocht die jou een goed voorbeeld kunnen geven, de kans is dan levensgroot dat jij weer iets gaat neergooien waar er al zoveel van zijn.

Barny

Wat ben je weer heerlijk eerlijk......

bewerkt door SN@G
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


zo heej ouwe koker neergooier, dat is een tijd terug
waar kom jij zo plots vandaan?
heb je na 14 jaar eindelijk dit forum gevonden en het eerste berichtje gaat over mij,,,,,,,,, :)
ik voel met trots dat ik dit nog mag meemaken
alles goed?

Barny
 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Sorry Barny. Lees nu je bericht pas, terwijl ik zocht op het nieuwsbericht dat er in Duitsland een vrouw is omgekomen tijdens geocachen...

Maar alles goed... Las paar dagen terug leuke log van mijn oude vriend Twinnie op een nieuwe cache van mij....

Ook weer geplaatst op een nietszeggende plek :D

 

 

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

SN@G dat weet ik toch van jou,
ik had de ijdele hoop dat je nu wat ouder was ook wat wijzer was geworden maar kortgeleden zag ik dat je weer een nieuwe geocache beledeging had geplaatst
erger nog eentje waarvan duidelijk de bedoeling is dat andermans eigendommen worden gegijzeld, gezien het verzoek
en tegelijkertijd de omliggende geocache's verstoken blijft van leuke en mooie TB's/ coins
het blijft me dus verbazen dat jij na al die jaren nog steeds zulks zooi maakt,
jullie waren in het noorden de eersten die de bedenkelijke "eer" hadden om kokers  zomaar in het wilde weg te strooien (het liefst bij prullenbakken waar de honden graag hun geurspoor achter lieten) en in al die jaren is de evolutie aan jou voorbij gegaan #ZoJammer 

ik zie je antwoord wel over een jaar of 3 :)

Barny




 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei barny:

SN@G dat weet ik toch van jou,
ik had de ijdele hoop dat je nu wat ouder was ook wat wijzer was geworden maar kortgeleden zag ik dat je weer een nieuwe geocache beledeging had geplaatst
erger nog eentje waarvan duidelijk de bedoeling is dat andermans eigendommen worden gegijzeld, gezien het verzoek
en tegelijkertijd de omliggende geocache's verstoken blijft van leuke en mooie TB's/ coins
het blijft me dus verbazen dat jij na al die jaren nog steeds zulks zooi maakt,
jullie waren in het noorden de eersten die de bedenkelijke "eer" hadden om kokers  zomaar in het wilde weg te strooien (het liefst bij prullenbakken waar de honden graag hun geurspoor achter lieten) en in al die jaren is de evolutie aan jou voorbij gegaan #ZoJammer 

ik zie je antwoord wel over een jaar of 3 :)

Barny

:offtopic:

Barny kan dus wél een zinnig stukje tekst schrijven, waarin hij netjes zijn mening geeft. Mooie regels, zonder spelfouten, beschaafd en netjes.

Laat de volgende keer ( als je hier schrijft ) die andere persoonlijkheid maar 'thuis' en ga verder met deze ;).

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei barny:

SN@G dat weet ik toch van jou,
ik had de ijdele hoop dat je nu wat ouder was ook wat wijzer was geworden maar kortgeleden zag ik dat je weer een nieuwe geocache beledeging had geplaatst
erger nog eentje waarvan duidelijk de bedoeling is dat andermans eigendommen worden gegijzeld, gezien het verzoek
en tegelijkertijd de omliggende geocache's verstoken blijft van leuke en mooie TB's/ coins
het blijft me dus verbazen dat jij na al die jaren nog steeds zulks zooi maakt,
jullie waren in het noorden de eersten die de bedenkelijke "eer" hadden om kokers  zomaar in het wilde weg te strooien (het liefst bij prullenbakken waar de honden graag hun geurspoor achter lieten) en in al die jaren is de evolutie aan jou voorbij gegaan #ZoJammer 

ik zie je antwoord wel over een jaar of 3 :)

Barny




 

??????

Maar die kop koffie staat nog steeds vriend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...