Fl@nders Geplaatst 23 oktober 2018 Geplaatst 23 oktober 2018 Is er iemand die mij kan helpen om zelf caches te leggen ? Ikzelf heb er bijna 300 gevonden en nu wil ik er ook zelf gaan leggen maar ik weet niet hoe. Ik ben in het bezit van een smartphone en het vinden van caches gaat vrij vlot hiermee maar ik zie nergens coördinaten om zelf ergens een eigen cache te leggen. Weet er iemand hoe ik coördinaten kan vinden met een smartphone ?
StefandD Geplaatst 23 oktober 2018 Geplaatst 23 oktober 2018 Als je geocaches kan vinden met een smartphone is er grote kans dat de geocaching-app die je gebruikt ook gps-coördinaten kan weergeven. Hetzij door een soort van gps-statusscherm, hetzij door het aanmaken van een nieuw waypoint. Kan je dat niet vinden, kijk dan in de appstore van je smartphone naar een app die dat wel kan. Wil je een cache goed inmeten, voer dan verschillende metingen uit en neem daar het gemiddelde van.
barny Geplaatst 24 oktober 2018 Geplaatst 24 oktober 2018 je hoeft geen cache's plaatsen hoor, 1 cache die recht doet aan het spelletje geocachen, geplaatst met respect naar de beginselen van het spelletje is vanzelf eentje waar je oprecht trots op kan zijn helaas heb jij nog geen cache's bezocht die jou een goed voorbeeld kunnen geven, de kans is dan levensgroot dat jij weer iets gaat neergooien waar er al zoveel van zijn. Citaat "When you go to hide a geocache, think of the reason you are bringing people to that spot. If the only reason is for the geocache, then find a better spot." – Briansnat - Barny
SN@G Geplaatst 7 november 2018 Geplaatst 7 november 2018 (bewerkt) Op 10/24/2018 om 7:33 AM zei barny: je hoeft geen cache's plaatsen hoor, 1 cache die recht doet aan het spelletje geocachen, geplaatst met respect naar de beginselen van het spelletje is vanzelf eentje waar je oprecht trots op kan zijn helaas heb jij nog geen cache's bezocht die jou een goed voorbeeld kunnen geven, de kans is dan levensgroot dat jij weer iets gaat neergooien waar er al zoveel van zijn. Barny Wat ben je weer heerlijk eerlijk...... 7 november 2018 bewerkt door SN@G 1
barny Geplaatst 8 november 2018 Geplaatst 8 november 2018 zo heej ouwe koker neergooier, dat is een tijd terug waar kom jij zo plots vandaan? heb je na 14 jaar eindelijk dit forum gevonden en het eerste berichtje gaat over mij,,,,,,,,, ik voel met trots dat ik dit nog mag meemaken alles goed? Barny 1
de kikkers Geplaatst 8 november 2018 Geplaatst 8 november 2018 (bewerkt) Welkom op het forum SN@G. Wat een heerlijke openingszin... Peetee: waar zijn de emoticons gebleven? Groetjes van de Kikkers 8 november 2018 bewerkt door de kikkers
regenboog2 Geplaatst 8 november 2018 Geplaatst 8 november 2018 Hoi kikker. De emoticons staan in het lintje boven het vakje waar je je tekst in schrijft. Op de smiley klikken en dan kun je kiezen.
SN@G Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) Sorry Barny. Lees nu je bericht pas, terwijl ik zocht op het nieuwsbericht dat er in Duitsland een vrouw is omgekomen tijdens geocachen... Maar alles goed... Las paar dagen terug leuke log van mijn oude vriend Twinnie op een nieuwe cache van mij.... Ook weer geplaatst op een nietszeggende plek 4 september 2019 bewerkt door SN@G
barny Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 SN@G dat weet ik toch van jou, ik had de ijdele hoop dat je nu wat ouder was ook wat wijzer was geworden maar kortgeleden zag ik dat je weer een nieuwe geocache beledeging had geplaatst erger nog eentje waarvan duidelijk de bedoeling is dat andermans eigendommen worden gegijzeld, gezien het verzoek en tegelijkertijd de omliggende geocache's verstoken blijft van leuke en mooie TB's/ coins het blijft me dus verbazen dat jij na al die jaren nog steeds zulks zooi maakt, jullie waren in het noorden de eersten die de bedenkelijke "eer" hadden om kokers zomaar in het wilde weg te strooien (het liefst bij prullenbakken waar de honden graag hun geurspoor achter lieten) en in al die jaren is de evolutie aan jou voorbij gegaan #ZoJammer ik zie je antwoord wel over een jaar of 3 Barny 1
Linkalovers Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei barny: SN@G dat weet ik toch van jou, ik had de ijdele hoop dat je nu wat ouder was ook wat wijzer was geworden maar kortgeleden zag ik dat je weer een nieuwe geocache beledeging had geplaatst erger nog eentje waarvan duidelijk de bedoeling is dat andermans eigendommen worden gegijzeld, gezien het verzoek en tegelijkertijd de omliggende geocache's verstoken blijft van leuke en mooie TB's/ coins het blijft me dus verbazen dat jij na al die jaren nog steeds zulks zooi maakt, jullie waren in het noorden de eersten die de bedenkelijke "eer" hadden om kokers zomaar in het wilde weg te strooien (het liefst bij prullenbakken waar de honden graag hun geurspoor achter lieten) en in al die jaren is de evolutie aan jou voorbij gegaan #ZoJammer ik zie je antwoord wel over een jaar of 3 Barny Barny kan dus wél een zinnig stukje tekst schrijven, waarin hij netjes zijn mening geeft. Mooie regels, zonder spelfouten, beschaafd en netjes. Laat de volgende keer ( als je hier schrijft ) die andere persoonlijkheid maar 'thuis' en ga verder met deze . 4 september 2019 bewerkt door Linkalovers 3
barny Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 8 uur geleden zei Linkalovers: Linkalovers Barny kan dus wél voor echte vrienden heb ik wel wat over en de rest kan,,,, Barny
SN@G Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 11 uur geleden zei barny: SN@G dat weet ik toch van jou, ik had de ijdele hoop dat je nu wat ouder was ook wat wijzer was geworden maar kortgeleden zag ik dat je weer een nieuwe geocache beledeging had geplaatst erger nog eentje waarvan duidelijk de bedoeling is dat andermans eigendommen worden gegijzeld, gezien het verzoek en tegelijkertijd de omliggende geocache's verstoken blijft van leuke en mooie TB's/ coins het blijft me dus verbazen dat jij na al die jaren nog steeds zulks zooi maakt, jullie waren in het noorden de eersten die de bedenkelijke "eer" hadden om kokers zomaar in het wilde weg te strooien (het liefst bij prullenbakken waar de honden graag hun geurspoor achter lieten) en in al die jaren is de evolutie aan jou voorbij gegaan #ZoJammer ik zie je antwoord wel over een jaar of 3 Barny ?????? Maar die kop koffie staat nog steeds vriend!
SN@G Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 Overigens was de serie pronkjewail toch niet zooooo slecht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden