Sivota Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 2 uur geleden zei Peetee: Waaruit maak je dat op, Sivota? Aha, sorry, ik had zelf niet gekeken, maar de log is gelukkig verwijderd. Hierbij een screenshot (dat ik heb geleend van een geocacher die zich ook verbaasde): 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Wel regelmatig foundlogs gezien ‘gevonden, maar ik kan er niet bij’ , zelfs foundlogs met ‘ niet gevonden’. Maar deze kende ik nog niet. Ik snap het ook niet. Je hebt toch geen speurtocht op Facebook nodig om caches vanuit je luie stoel te loggen? Je kunt ze veel gemakkelijker van .com plukken, toch? En er zal vast nog wel een tooltje zijn om er meerdere tegelijk te loggen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Een TB loggen lukt sóms bijna vanachter de pc ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soldier24 Geplaatst 4 oktober 2018 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2018 Ik heb even jullie adviesen bekeken en heb daarmee mijn keuze gemaakt. ik heb inmiddels contact opgenomen met een vriendelijk berichtje over z’n log met de cacher om te kijken voor een tussenoplossing. Het is een beetje knullig om z’n log zonder bericht te verwijderen. voor mij is de vraag beantwoord! bedankt voor jullie adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 oktober 2018 Share Geplaatst 4 oktober 2018 Voor de volledigheid nog even een aanvulling in dit draadje: Ik heb afgelopen dinsdag nog een mailtje naar Groundspeak gestuurd met de vraag of een cache als found gelogd mag worden of niet, als bv. de pen vergeten is, het logboek mist of het logboek te nat is om te beschrijven. Hun reactie: Door Google Translate vertaald wordt dat dan: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten