regenboog2 Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Ja, indrukwekkend, maar.....Ook wel een beetje mooi toch? Voorzichtig naar huis straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Ja. zeker mooi en indrukwekkend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Mijn vijvertje is weer lekker vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 juni 2018 Share Geplaatst 1 juni 2018 Tja, zo heb elk nadeel ook zijn voordeel... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Op 5/31/2018 om 10:23 PM zei Helmine: Mijn vijvertje is weer lekker vol Hier was de rivier ook helemaal vol. Maar wij hebben het gered. Een paar Km hier vandaan is de hele camping veg gespoelt. Alle caravans zijn op een hoop gegooid. Erg triest allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Gelukkig dat jullie er goed vanaf gekomen zijn Pa en Ma. Waren jullie met de caravan op pad? Onze vijver is ook weer vol, maar wij hadden het geluk dat er boven onze wijk geen wolkbreuk was. Een paar kilometer verder liepen de straten wel onder. Je huis zal maar onder lopen, net als in Limburg twee keer in een week tijd. Ik moet er niet aan denken. Heeft er nog iemand zin in een drankje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 juni 2018 Share Geplaatst 10 juni 2018 Goedemorgen allemaal Er staan broodjes in de oven, wie zin heeft kan straks aanschuiven. Tovenaartje, hoe is het met jullie, al weer terug in ons landje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 11 juni 2018 Share Geplaatst 11 juni 2018 Zojuist de laatste britse cache (van precies een week geleden) online gelogd. We zijn sinds woensdag weer terug. Was wel een verschil hoor. Dinsdag bij vertrek in Newcastle 14 graden en dan woensdag bij aankomst in IJmuiden alweer ruim 24. En donderdag direct weer aan het werk (plannen we volgende keer toch weer wat ruimer). Komende woensdag maar eens kijken of ik de verhuizing van het café ook handig in mijn desktop kan verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 Goedemiddag allemaal Hier in het zuiden is het al een paar dagen aardig warm. We zitten aan het ijs nu Dat is eigenlijk het enige voordeel dat ik kan bedenken. Onderweg vandaag veel droog gras gezien en sproeiers op de landbouwgronden. Pa en Ma, hoe is het met jullie tuintje? Daar heb je nu vast ook extra werk mee. Dat zal in het Noorden niet anders zijn, denk ik. Ik heb wel begrepen dat het nog koel is bij jullie? Misschien moest ik maar eens emigreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 Ja, een graadje of 20 hier, lekker koel ... Ik vind dat wel prima zo! ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 Mijn vijvertje verdampt langzaam weer leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 Dat is bij ons ook het geval en als ik het weerbericht bekijk zal dat niet snel veranderen. We kunnen over een uurtje wel een drankje doen op het terras. Even van de avond genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 1 uur geleden zei Helmine: Mijn vijvertje verdampt langzaam weer leeg. Nee he, start actie "redt de kikker" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 juni 2018 Share Geplaatst 29 juni 2018 De koffie staat klaar en er is ook fris. Kunnen we meteen de actie op poten zetten ?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten