regenboog2 Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Een paar dagen lichte vorst met een zonnetje zou wel lekker zijn geweest ja. Nu voelt het hier echt als lente. Ook wel lekker hoor. Na de laatste ritten op tv nu de prijsuitreiking nog. Was het toch nog spannend. Even lunchen nog en dan naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Zit net de sprint van de mannen in Apeldoorn te kijken, au!! Wat een inspanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Alles is opgruimt en de koffie staat klaar. we zijn lekker een paar dagen naar Dwingeloo geweest. En hebben de cache van de kikkers bezocht. Groet van alle schaapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 (bewerkt) Mooie omgeving! Leuke tijd gehad? Ach, woont ze er nog steeds? 12 maart 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Fijn dat jullie er weer zijn Pa en Ma. Ben net thuis, dus ik schuif even aan voor een kopje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Hoe zou het met ons Kikkertje zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 kikkertje komt AS zaterdag in Hoorn bij het HCE en ze heeft zich ingeschreven in het geocoin event in Amersfoort https://coord.info/GC7JYGM dus je kan het zelf aan haar vragen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 maart 2018 Share Geplaatst 15 maart 2018 Bedankt voor de tip. Ik ben niet zo'n eventbezoeker, maar misschien maak ik een uitzondering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Brr, wat is het koud. Aan het dwarrelen van de sneeuwvlokken kan je goed zien hoe hard het waait. Het café ligt er weer spik en span bij en ik heb het vuur al opgestookt. Iedereen kan zich komen opwarmen. Bij de lunch is er erwtensoep en vanmiddag schenken we warme chocolademelk, met slagroom natuurlijk. Straks ga ik nog even boodschappen doen. Ik denk dat ik zuurkool (met spek) meeneem voor vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Zeker, hier is't ook erg koud. Ik denk dat het nog harder waait als laatst. Ik heb gisteravond eerst de brievenbus maar weer eens dicht-getaped, want daar kwam een hoop kou doorheen (voordeur pal op het oosten). Nu eerst maar een bakkie ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Ik houd in het voorjaar ook Beleef de Lente in de gaten: hier het nest van de zeearend. Ook daar waait het hard!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Er zitten vreemde vogels in het ooievaarsnest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Ja inderdaad. Die schuilen volgens mij wat tegen de koude wind. Niet de meest geschikte plek lijkt me ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 (bewerkt) Brrrrrr. Zo achter het raam lijkt het wel aardig, maar......... Wij verlengen onze geo-winterslaap nog wel ff. Kou en regen , bah 17 maart 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Helmine: Er zitten vreemde vogels in het ooievaarsnest jij? 17 maart 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten