Helmine Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 (bewerkt) Goed idee. de salamanders hebben nl alle kikkers uit mijn vijvertje weggejaagd 30 juni 2018 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 Heeft het poezenspul toevallig ook affiniteit met salamanders ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 Ik adviseer een vette brulkikker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 Onze poezen hebben niets met salamanders, ook niet met kikkers trouwens. Ik zal straks een mooi hoekje maken waar de salamders het naar de zin hebben. Dan vullen we de vijver (stiekem) bij en zullen de kikkers vast wel weer terugkomen. Voor vanavond hebben we een verrassing. Rond negen uur komt de ijscoman langs het café, met hoeveijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 De poezen hengelen de salamanders met heel veel plezier uit de vijver. en dan mag ik ze weer redden en terug zetten. Die beestjes zijn tenslotte beschermd. Als ze omhoog zwemmen om adem te happen zie je die leuke oranje buikjes van ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 Gaat de bbq vanavond niet aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 Natuurlijk wel. Het ijs komt pas na de BBQ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 juni 2018 Share Geplaatst 30 juni 2018 We kunnen een ijsje gaan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 juli 2018 Share Geplaatst 2 juli 2018 Tjonge wat een partij: België - Japan !!! ? Alle respect voor Japan, maar een terechte winnaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 juli 2018 Share Geplaatst 6 juli 2018 Hoi Peetee, heb je weer gekeken. Mooie strijd was het weer. Zouden ze kampioen worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 juli 2018 Share Geplaatst 6 juli 2018 Jazeker!! Prachtige partij!! Nu Frankrijk opzij zetten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 juli 2018 Share Geplaatst 28 juli 2018 Goedemorgen Gisteren de maan gezien? Hier helaas niet zo goed, want er waren nogal wat wolken. Pas nadat de verduistering weer onvolledig werd konden we het goed zien. Ook Mars was toen goed te zien. Vanacht hadden we een beetje onweer met wat regen. Nu dikke wolken, ik ben benieuwd. Hopen maar dat we vandaag wel wat regen krijgen, maar niet wegspoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 juli 2018 Share Geplaatst 28 juli 2018 Ja, hij was het eerste uur moeilijk te zien. Maar daarna werd het wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 28 juli 2018 Share Geplaatst 28 juli 2018 Mooi Peetee, dat rode hebben wij dus net gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten