Ravje Geplaatst 19 april 2017 Geplaatst 19 april 2017 De enige app waar ik ooit voor betaald heb ik de officiële geocaching app. Helaas geeft hij nu iedere keer aan als ik de dichtstbijzijnde geocaches wil zoeken dat er een verbindingsprobleem is. " Ojee. Er is een probleem met de verbinding naar de Geocaching servers. Probeer het later nog eens". Dat heb ik natuurlijk al gedaan en ook op internet al gezocht. Helaas heb ik nog geen oplossing voor mijn probleem kunnen vinden. De app staat op een iPhone 4.
Ravje Geplaatst 19 april 2017 Auteur Geplaatst 19 april 2017 Dank je wel voor je reactie. Wat is een goed alternatief?
Bloodwoosj Geplaatst 19 april 2017 Geplaatst 19 april 2017 Voor de eier-föhn is er o.a. Looking for Cache (betaald) en de Lite versie (gratis)
Bariet Geplaatst 20 april 2017 Geplaatst 20 april 2017 Ik heb hetzelfde probleem gehad voor de iPhone 4S, nu de app van Geocaching via de App Store geïnstalleerd. Voor zover ik nu gezien heb werkt het allemaal. Nog niet in het veld getest.
Ringeling Geplaatst 22 april 2017 Geplaatst 22 april 2017 (bewerkt) De oude app is niet meer te gebruiken (helaas). Dit is het bericht dat deze app met pensioen is gegaan. De nieuwe app kun je hier gratis downloaden. (Als basic member slechts beperkt te gebruiken) En voor het gemak kun je hier de handleiding vd nieuwe app vinden. 22 april 2017 bewerkt door Ringeling
Team searchers Geplaatst 27 april 2017 Geplaatst 27 april 2017 Helaas is de nieuwe app niet in de App Store te vinden. Ik wil hem graag op mijn iPad zetten, maar ook via iTunes wordt de app niet gevonden. Recensies geven aan dat na 24 april de app niet meer te openen is. Wie heeft suggesties voor mij?
de kikkers Geplaatst 27 april 2017 Geplaatst 27 april 2017 Team searchers: Welkom op het forum... Helaas kunnen wij je geen antwoord geven op je vraag. Ik neem aan dat de gasten die het wel kunnen aan het geocachen zijn, dus misschien komt er nog reactie. Groetjes van Kikkertje
ioHpeiH Geplaatst 27 april 2017 Geplaatst 27 april 2017 iOS 9 of hoger is nodig om deze app te kunnen gebruiken. Als je nog op iOS 8 of lager zit zal je de app niet zien in de app store.
Team searchers Geplaatst 28 april 2017 Geplaatst 28 april 2017 Ik heb inderdaad hoger dan iOS 9 op mijn iPad, maar helaas nog steeds geen geocaching app.
Adrike2 Geplaatst 29 april 2017 Geplaatst 29 april 2017 Als ik in de app store zoek met Geocaching krijg ik de app Geocaching te zien. Hij heeft een groene G als applogo.
cbf600 Geplaatst 2 mei 2017 Geplaatst 2 mei 2017 Als je met je ipad zoekt in de app store en je ziet hem niet staan, dan is de kans groot dat je alleen zoekt op ipad apps.Als het goed is (even uit mijn hoofd) kan je links boven in de app store scherm kiezen voor iphone apps. Dan moet je hem wel vinden.
Adrike2 Geplaatst 3 mei 2017 Geplaatst 3 mei 2017 Ik heb een vraag over de geocaching app. Hoe kan ik de Privé cachenotitie zien? Ik heb al alles aangeklikt in de app maar geen resultaat, ook de beschrijving doorgelezen maar daar kwam ik het niet tegen.
cbf600 Geplaatst 5 mei 2017 Geplaatst 5 mei 2017 Ik heb een vraag over de geocaching app. Hoe kan ik de Privé cachenotitie zien? Ik heb al alles aangeklikt in de app maar geen resultaat, ook de beschrijving doorgelezen maar daar kwam ik het niet tegen. in de iphone app is dit niet mogelijk. Dan zou je via de browser de betreffende cache moeten bekijken.
Bandiet Geplaatst 4 september 2019 Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) Vraag over de Geocaching-app: Vaak wil ik meerdere foto's aan een log toevoegen. Als ik het goed zie, kan ik in de app slechts 1 foto aan een log toevoegen. Is dit juist? Zo ja, dan zou dat erg jammer zijn. De work-around die ik nu toepas, is dat ik elke log als concept/draft opsla. En thuis achter de pc voeg ik dan de (andere) foto's toe. Liever zou ik de log "in het veld" meteen helemaal afronden. Dus mét meerdere foto's. 4 september 2019 bewerkt door Bandiet
Aanbevolen berichten