Spring naar bijdragen

Je Eigen Cache Loggen, Een Cache 2 Keer Loggen


barny

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

WAW heej, je mag als event organisatie wel een Will Attend op je eigen event loggen, je mag zelfs loggen dat je op je eigen event ben geweest,

wat een verrassing dat je geweest ben!

maar dat betekent gelijk ook dat je een event mag organiseren waar je zelf niet aanwezig zal zijn, dat opent "nieuwe kansen"

man ow man, wat een verzameling droeftoeters dat #Groundspeak

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal :)

 

Barny: :kiss: ik heb even een piepklein vraagje:

 

Ons team de Kikkers meestal uit zes leden: namelijk twee kikkers, drie kikkervissen en een kikkervis die al ruim tien jaar bij de kikkers hoort :smartass:

 

Man, man, man , ik begrijp echt wel, dat je voor de zin hierboven al hogere wiskunde gestudeerd moet hebben, maar ik leg het niet nog een keer uit :nono:

 

Aanstaande zondag zijn we van plan om met drie kikkers naar een Event te gaan.

Dan mogen we toch drie keer loggen? Aks de andere drie kikkers mee gaan, dan mogen we het Event toch zes keer loggen?

 

Groetjes

van Kikkertje :goof:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan geef ik je een tip, loop een keer met z'n alle naar buiten en dan weer naar binnen, dan schiet het lekker op :)

ik heb zelf ooit eens een event georganiseerd die tientalle keren gelogt kon worden, ik weet trouwens nog een jaarlijks terug kerend event die ook meerdere keren gelogd word

niets mis mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Barny en Sivota :)

 

Dank voor jullie tips :kaffeetrinker_2:

 

Soms krijg je informatie waar je gewoon niks mee kan. Alhoewel: misschien is het zondag wel hartstikke warm binnen en wil ik regelmatig naar buiten om een hapje frisse lucht te happen...

 

Groetjes

van kikkertje :bar:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mee eens ant,

helaas gaat het de Amerikanen om de pegels,

en het simpele volk is heel gevoelig voor een wedstrijd element en dan moeten ze zich kunnen vergelijken met andere simpele.

hoe meer simpele zielen mee doen, hoe meer dollars in een drietal Amerikaanse zakken

is het wedstrijd element weg zijn de simpele ook verdwenen, en de dollars stromen nemen af

dus dat gaat nooit gebeuren

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbeter de wereld en begin bij jezelf; ik zit er sterk over te denken in het vervolg alleen nog maar Writenotes te plaatsen.

Op die manier laat ik de maker weten wat ik van zijn/ haar bedenksel vind en wat ik beleefd heb, maar laat ik de puntjes los.

Zijn er cachers die dit doen?

Ant

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:oops: Ant: Ik hoop dat de kikkers dit ook doen.

 

Zojuist heb ik met Kikker en kikkervis Annelieke, de foto's terug gezien van X.

We hebben X in 2012 samen gelopen met Zeldenrust en Helmine.

Dochter lag dubbel geklapt van het lachen bij het zien van de foto's (en haar vader natuurlijk) :gossip:

 

Groetjes

van de kikkers :fox:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook wel benieuwd of er mensen zijn die alleen met een write note loggen. Er zijn in ieder geval cachers die alleen maar in het logboek loggen en niet op de site.

Met een write note kunnen ook anderen zien wat je van de cache vond, een logboek is natuurlijk alleen voor de legger en andere vinders van de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbeter de wereld en begin bij jezelf; ik zit er sterk over te denken in het vervolg alleen nog maar Writenotes te plaatsen.

Met het schrijven van een 'Write note' i.p.v. een 'Found' verbeter je echter niet de wereld. Daardoor komt er nóg een spel-type bij en dat genereert alleen maar meer 'ruis', waardoor de grenzen van de regels nog vager worden.

 

Het probleem ( als je het een probleem wilt noemen ) ligt puur aan hoeveel status jij iemand geeft m.b.t. het aantal caches dat hij/zij gevonden heeft. Iemand die ( zeg wat ) 1000 caches per jaar vindt, 'ontvangt' van mij meer medelijden dan status.

 

Maar natuurlijk is mijn 'visie' van/naar andere cachers afhankelijk hoe ik cache, maar ben ik dan wel de/een 'standaard'?

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Verbeter de wereld en begin bij jezelf; ik zit er sterk over te denken in het vervolg alleen nog maar Writenotes te plaatsen.

 

Met het schrijven van een 'Write note' i.p.v. een 'Found' verbeter je echter niet de wereld. Daardoor komt er nóg een spel-type bij en dat genereert alleen maar meer 'ruis', waardoor de grenzen van de regels nog vager worden.

Het probleem ( als je het een probleem wilt noemen ) ligt puur aan hoeveel status jij iemand geeft m.b.t. het aantal caches dat hij/zij gevonden heeft. Iemand die ( zeg wat ) 1000 caches per jaar vindt, 'ontvangt' van mij meer medelijden dan status.

 

Maar natuurlijk is mijn 'visie' van/naar andere cachers afhankelijk hoe ik cache, maar ben ik dan wel de/een 'standaard'?

Die ruis begrijp ik niet.

Ik probeer voor mezelf een situatie te creëren waarbij punten van geen enkel belang meer zijn.

Ik heb na 16 jaar cachen 600 ervaringen meegemaakt, waarvan ik weer geniet bij het lezen van mijn logjes.

Maar dat wedstrijdelement, trailtjes, challenges en al dat soort dingen irriteert me eigenlijk mateloos.

Ik wil door middel van deze hobby komen op plekken waar ik anders niet zou komen.

Ik wil onderweg veldpuzzels doen waardoor de geest scherp blijft.

Ik wil Lost Places, grotten, tunnels, klimmers en abseilers bezoeken die ik anders nooit gedaan zou hebben.

Ik wil een verhaal (log) schrijven waardoor ik mijn belevenissen nog eens na kan lezen.

Maar ik wil geen wedstrijdelement van iets wat geen wedstrijd is.

Ik walg zo langzamerhand een beetje van de ontwikkelingen bij ons spelletje.

Ant

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die ruis begrijp ik niet.

Ik probeer voor mezelf een situatie te creëren waarbij punten van geen enkel belang meer zijn.

Ik heb na 16 jaar cachen 600 ervaringen meegemaakt, waarvan ik weer geniet bij het lezen van mijn logjes.

Maar dat wedstrijdelement, trailtjes, challenges en al dat soort dingen irriteert me eigenlijk mateloos.

Ik wil door middel van deze hobby komen op plekken waar ik anders niet zou komen.

Ik wil onderweg veldpuzzels doen waardoor de geest scherp blijft.

Ik wil Lost Places, grotten, tunnels, klimmers en abseilers bezoeken die ik anders nooit gedaan zou hebben.

Ik wil een verhaal (log) schrijven waardoor ik mijn belevenissen nog eens na kan lezen.

Maar ik wil geen wedstrijdelement van iets wat geen wedstrijd is.

Ik walg zo langzamerhand een beetje van de ontwikkelingen bij ons spelletje.

Ant

 

Hoe meer type spelletjes, hoe meer opties, hoe meer smaken, hoe meer...( vul maar in ). Des te verder worden de huidige regels uitgerekt. Uiteindelijk 'verzuipen' de regels, door alle regels voor die alle spelletjes, voor & door alle smaken, voor & door ...( vul maar in ). Uiteindelijk zijn de regels geheel ondergesneeuwd en gaan de spelletjes, smaken, .... bepalen wat de regels zijn/worden.

 

Misschien klinkt het vreemd, maar mijn Geocache spelletje is de afgelopen jaren ( sinds 2009 ? ) niet echt veranderd. Behalve dan dat mij logs beter zijn ( vind ik ! ), dat ik slimmer ben ( vind ik ! ) in het oplossen van geo-kronkels van anderen en dat ik makkelijk een cache de cache laat als ik te lang ( vind ik ! ) er naar moet zoeken of als ik het moe ben om de kronkels van anderen te begrijpen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...