Spring naar bijdragen

Je Eigen Cache Loggen, Een Cache 2 Keer Loggen


barny

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Barny :)

 

Een 1 april grap van groundspeak is toch: Groundspeak, 04/01/2017 "pracical joke"

 

Of zien jullie dat anders?

 

Groetjes van

de Kikkers :smile_coffee:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het zou een goeie grap geweest zijn

nu blijkt het helaas een overtuigend bewijs te worden van onwetendheid die de bobo's in Amerika hebben over wat het geopruts voetvolk uitspookt

alle daar "bedachte" verbeteringen hebben gewoon geen nut en zijn voor dat ze uitgedacht zijn al omzeild door de onnozelen waar tegen de "vernieuwingen" gericht waren

MAW

het hooft weet niet wat het lijf doet,

en dat is eigenlijk een beetje zielig

 

ook omdat het betekend dat de reviewers of (geen inspraak hadden) of (ook geen benul heeft wat het voetvolk doet)

dubbel zielug

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Barny :blush:

 

Weet je wat ik grappig vind? Het lijkt net alsof je Nederlandse taal elke dag iets beter wordt (dat komt natuurlijk door het goede voorbeeld wat ik geef)

Voorbeeld: Kortgeleden schreef je nog revieuwers en nu schrijf je reviewers :Just_Cuz_13:

 

Groetjes

van Kikkertje :kid:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk hier bijna nooit op het forum en waar sommige mensen al 50.000 of meer logs hebben, ben ik met 10.ooo plus maar een kleine jongen.

Maar even.......er zijn een paar miljoen geocachers en die hebben als basis geocachen, maar toch ook hun eigen invulling.

Zo ook in deze discussie.

Net zoals je mensen hebt die in God geloven (waarom zijn er dan tig verschillende geloofsgemeenschappen?? die het over dezelfde god hebben?? - ) zijn er de puriteinen/***ten/enz.enz. die vinden dat hun uitleg de beste is.

 

Barry, ik heb hem nooit ontmoet, maar ik zou van hem kunnen houden. Niet omdat ik het met hem eens ben, integendeel!!! maar hij challenged ons wel om na te denken over het spelletje.

Wil je een trialtje van 1500+ in Denemarken doen of 3500+ in de USA...feel free.

Ga je als Heracross voor de 5/5 ..super...

5/1 of 5/5 of 1/5 ..wanneeer ik het leuk vind doe ik ze.

Daar gaat het toch om?....LEUK!!...je ontmoet mensen, praat met ze wanneer je weer een gps op de borst ziet bengelen, of aandachtig kijken op hun telefoon-gps......NICE!!!

 

En finally, iedereen heeft een keuze.......je hoeft niet mee te doen aan dit spelletje, en wanneer je dan toch er geen afscheid van kan nemen..........pis dan met lekkere stroop in plaats van met azijn...

 

Ps. Nichel is makkelijk te vinden op geocaching, dus kom maar op met jullie persoonlijke berichten,,.

Ennehhhh......bij veel emplooi kunnen we er mischien zelfs een eventje van maken????

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

 

Barry, ik heb hem nooit ontmoet, maar ik zou van hem kunnen houden. Niet omdat ik het met hem eens ben, integendeel!!!

 

natuurlijk kan je het niet met me eens zijn als je me nog nooit heb ontmoet

ontmoet me maar een keer en ik verzeker jou dat de woorden "ja, je heb gelijk" "ja, dat is zo" "oke, dat klopt" door jou veelvuldig uitgesproken gaat worden :)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

.

 

Barry, ik heb hem nooit ontmoet, maar ik zou van hem kunnen houden. Niet omdat ik het met hem eens ben, integendeel!!!

 

natuurlijk kan je het niet met me eens zijn als je me nog nooit heb ontmoet

ontmoet me maar een keer en ik verzeker jou dat de woorden "ja, je heb gelijk" "ja, dat is zo" "oke, dat klopt" door jou veelvuldig uitgesproken gaat worden :)

 

Barny

 

@Barny. Ik weet wel dat je denkt dat je het middelpunt van het universum bent, maar niet iedereen praat altijd over jou. De schrijver heeft het tegen BarRy, niet BarNy.

bewerkt door Diederikus
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died :

Thanks: :) Ik weet óók, dat ik niet het middelpunt van het universum ben. Maar nu draait mijn wereld voor dochter kikkervis, die sinds haar geboorte regelmatig in het ziekenhuis ligt :doctor:

 

Dank voor je, relativerende, humor in #58

 

Groetjes Kikkertje :smile_coffee:

 

 

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

 

@Barny. Ik weet wel dat je denkt dat je het middelpunt van het universum bent, maar niet iedereen praat altijd over jou. De schrijver heeft het tegen BarRy, niet BarNy.

 

oeps , slik, WAT! ben ik niet het middelpunt van het Universum (en ver daar buiten)?

ik kan me eenvoudig niet voorstellen dat men het niet met BarRy eens zou kunnen zijn.

maar hoe dan ook, de strekking blijft het zelfde

 

BarNy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...