Pa en Ma Beer Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Hier is het helemaal niet koud. Met naar de tuin geweest en een emmer vol rodebessen geplukt Morgen weer een emmer halen. alles is nog steeds droog op de tuin. Maar zo te zien hebben de bessen daar geen last van. Het meeste gaat de vriezer in en daar maken we later bessenzap van. Heerlij door de vla. Zo nu tijd voor een wijntje. Ps Ma Beer zit nog wel een uurtje de bessen te ritsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Hier is het ook nog heerlijk hoor. Natuurlijk is het hier in totaal nog veel te droog, maar wij hebben vorige week wel aardig wat regen gehad en dan zie je de tuinen en parken wel opknappen. Inderdaad een heel karwei, zelf jam maken, maar wel lekker! Geeft herinneringen aan thuis, mijn moeder deed dat ook altijd. Zelf heb ik daar niet de tijd en het geduld voor. Ik ga wel eens bij ons in de buurt jam halen bij een boerderijwinkel. Dat op een lekker wit broodje, smullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 5 juli 2017 Share Geplaatst 5 juli 2017 Komen jullie helpen hier staat weer een emmer rodebessen Die noeten schoon de vriezer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 juli 2017 Share Geplaatst 5 juli 2017 Gezellig, ik wil wel even meehelpen. Kunnen we ondertussen even een drankje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Goedemorgen allemaal Er is koffie en extra handen om de bessen te ritsen en te wassen. Gezellig Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Bessen zitten allemaal in de vriezer. Ma Beer is tot 23.30 bezig geweest. Prachtig weer hier dus wij komen even op het taras zitten. Doe maar een glaasje fris zonder prik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Het heeft net even geregend, maar het is niets afgekoeld. Net of er een warme deken hangt. Wel een mooi lucht hier, aan de ene kant heel donker en aan de andere kant de zon. Nu nog een regenboog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Wij hebben ook eindelijk regen. Daar moet op gedronken worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2017 Proost!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 juli 2017 Share Geplaatst 6 juli 2017 Proost. Helaas geen regenboog gezien vanavond, het begon pas te regenen nadat het donker was. Tot nu toe spectaculaire lichtflitsen, maar het onweer blijft nog ver weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 juli 2017 Share Geplaatst 7 juli 2017 Goedemorgen allemaal Ben ik alweer te laat om te proosten, gelukkig is er vanavond weer een kans Hier geen spectaculaire lichtflitsen, geen onweer, een paar druppeltjes regen, dat was het wel Mag ik een boterhammetje met bessenjam? Fijne dag maken Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 juli 2017 Share Geplaatst 7 juli 2017 Zou de verse bessenjam al klaar zijn dan? Het is prettig zitten op het terras. Koffie en thee staan al klaar en in de koelkast staat iets lekkers om straks te kunnen proosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 7 juli 2017 Share Geplaatst 7 juli 2017 Voor de liefhebbers van het BBQ event: https://coord.info/GC78ENZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 juli 2017 Share Geplaatst 8 juli 2017 Goedemorgen allemaal Het is nog heerlijk koel hier en de zon probeert door een dun laagje wolken te schijnen. Volgens mij wordt het een mooie dag om naar buiten te gaan. Helaas hebben wij andere verplichtingen, dus heb ik alvast ontbijt en lunchpakketjes klaargelegd. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 8 juli 2017 Share Geplaatst 8 juli 2017 Goedemorgen allemaal Regenboog: dankjewel voor het ontbijt en de lunchpakketjes We staan op het punt om even te gaan cachen Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten