de kikkers Geplaatst 18 juni 2017 Geplaatst 18 juni 2017 Goedemorgen allemaal Regenboog: Bier proeven! Het is Vaderdag, dus het is een prima plan Er is toch nog wel water voor thee, en limonade? Gezellige dag vandaag Groetjes van de Kikkers
regenboog2 Geplaatst 18 juni 2017 Geplaatst 18 juni 2017 Ja hoor, er was genoeg water. Natuurlijk waren er ook andere lekkere dingen te drinken. Tussendoor even een ijsje gescoord aan het einde van de straat, dat is meer mijn ding. We zijn net weer thuis, hebben nog even wat gegeten. Niet te veel, want ik heb best veel gesnoept. Op de autoradio hoorde ik dat we vanavond nog lekker lang op het terras kunnen zitten. Ik denk dat we dat dan ook maar gaan doen.
de kikkers Geplaatst 19 juni 2017 Geplaatst 19 juni 2017 (bewerkt) Goedemiddag allemaal Iedereen die trek heeft in een ijsje en/of een voetenbad is van harte welkom. De sproeiers staan aan en de parasols zorgen ook voor een stukje verkoeling. O ja: Mannen hebben over het algemeen wel trek in een biertje. Dat kan, die liggen in de koelkast. Groetjes van Kikkertje 19 juni 2017 bewerkt door de kikkers
regenboog2 Geplaatst 19 juni 2017 Geplaatst 19 juni 2017 Eerst even eten en dan kom ik even lekker onder de sproeier zitten. En een ijsje gaat er dan ook wel in!
Pa en Ma Beer Geplaatst 19 juni 2017 Geplaatst 19 juni 2017 Wilde ik vandaag even langs komen. Lag alles er uit bij .NL. Wij zitten nog buiten voor de caravan. Het is nu 22 Gr. Groet van Pa en Ma Beer uit Zoeterwoude Dorp
regenboog2 Geplaatst 19 juni 2017 Geplaatst 19 juni 2017 Hier is het gelukkig ook weer een beetje afgekoeld, snel alles opzetten, dan nog een drankje en proberen te slapen. Morgen wacht er weer een warme werkdag.
de kikkers Geplaatst 20 juni 2017 Geplaatst 20 juni 2017 (bewerkt) Goedemiddag allemaal Wij gaan aan de koffie. Wie komt er gezellig meedrinken? Groetjes van de Kikkers 20 juni 2017 bewerkt door de kikkers
Peetee Geplaatst 20 juni 2017 Auteur Geplaatst 20 juni 2017 Volgens mij ben ik gesmolten... Dat was hier niet aan de orde. Halverwege de middag was het in Leeuwarden rond de 18 graden ...
Linkalovers Geplaatst 20 juni 2017 Geplaatst 20 juni 2017 Volgens mij ben ik gesmolten... Dat was hier niet aan de orde. Halverwege de middag was het in Leeuwarden rond de 18 graden ... Typisch Nederlands weer: rennen of stilstaan.
regenboog2 Geplaatst 20 juni 2017 Geplaatst 20 juni 2017 Peetee, ik wil wel ruilen. Bij ons was het weer behoorlijk warm en als je dan werkt onder een plat dat en zonder airco... Maar gelukkig kunnen we vanavond wel een terrasje pakken.
Peetee Geplaatst 20 juni 2017 Auteur Geplaatst 20 juni 2017 De verschillen op dit moment: https://www.buienradar.nl/home/temperatuur Van 17 graden in Noord-Friesland tot ruim 30 graden in Zuid-Limburg!
Helmine Geplaatst 20 juni 2017 Geplaatst 20 juni 2017 Bizar zulke verschillen. Een buitje zou hier best welkom zijn, maar mag ook vannacht.
Pa en Ma Beer Geplaatst 20 juni 2017 Geplaatst 20 juni 2017 Op de camping is het lekker onder de bomen. We gaan wel eens even naar huis maar de slaat de warmte tegen je aan. Nu nog 19 Gr dus tijd voor een wijntje voor de caravan. En kijken naar de veld uil. Dus ik zoe zeggen kom er bij zitten. Groet van Pa en Ma Beer,
regenboog2 Geplaatst 20 juni 2017 Geplaatst 20 juni 2017 Ik kan me voorstellen dat het heerlijk toeven is in de schaduw van de bomen. Ook wij nemen nog even een drankje Pa en Ma. proost! Nog een paar warme dagen te gaan. Veel plezier op de camping.
Aanbevolen berichten