regenboog2 Geplaatst 25 mei 2017 Geplaatst 25 mei 2017 Ik heb wel zin om straks op het terras te zitten voor een drankje (en een ijsje?).
de kikkers Geplaatst 25 mei 2017 Geplaatst 25 mei 2017 (bewerkt) Hoi allemaal, hoi Regenboog, hoi Pa en Ma Regenboog: Prima plan, drankje en een ijsje op het terras. We komen er gelijk aan. Wie doet er met ons mee? Pa en Ma: leuk dat iets van het vakantieadres laten horen, maar hoe we ook ons best doen, wat betekent: 22? Gewoon verder gaan met genieten Tot zo Groetjes van de Kikkers Pa en Ma: We begrijpen het! Al 22 caches gevonden natuurlijk 25 mei 2017 bewerkt door de kikkers
regenboog2 Geplaatst 25 mei 2017 Geplaatst 25 mei 2017 Misschien hebben jullie lekker weer, 22 graden op het terras. Wij nemen hier nog een drankje, jullie ook?
regenboog2 Geplaatst 26 mei 2017 Geplaatst 26 mei 2017 Goedemorgen allemaal. De zon is er al, het wordt een mooie dag. Degenen die moeten werken of naar buiten gaan kunnen een lunchpakketje meenemen. De anderen kunnen aanschuiven voor een ontbijtje. Fijne dag allemaal!
Pa en Ma Beer Geplaatst 26 mei 2017 Geplaatst 26 mei 2017 Geen 22 graden het heeft met het cachen te maken.
Linkalovers Geplaatst 26 mei 2017 Geplaatst 26 mei 2017 Geen 22 graden het heeft met het cachen te maken.Welke afstand dan??
regenboog2 Geplaatst 26 mei 2017 Geplaatst 26 mei 2017 Oké, raadsel opgelost. Proficiat, neem er maar een borreltje op!
Pa en Ma Beer Geplaatst 27 mei 2017 Geplaatst 27 mei 2017 Willen we vandaag gaan cachen. Is de weg afgesloten. Komt de Italiaanse wielerronde voorbij. Ook leuk hoor. Ieder zijn ding zeg ik dan maar. Maar als wij gaan cachen sluiten we de weg toch ook niet af.!!!Willen we vandaag gaan cachen. Is de weg afgesloten. Komt de Italiaanse wielerronde voorbij. Ook leuk hoor. Ieder zijn ding zeg ik dan maar. Maar als wij gaan cachen sluiten we de weg toch ook niet af.!!! Groet van Pa en Ma Beer
Helmine Geplaatst 27 mei 2017 Geplaatst 27 mei 2017 O jee te diep in het glaasje gekeken? Jullie zien dubbel pa en ma beer. Het is eigenlijk best weer voor een ijskoude limocello. Hebben die Italianen nog bijzondere caches neergelegd?
regenboog2 Geplaatst 27 mei 2017 Geplaatst 27 mei 2017 Zo, lekker lang op het terras gezeten vandaag. Geen caches gevonden vandaag, voor mij was het veel te warm. Lekker even bijgekomen vanavond, een koel drankje gedronken, maar nu is het ook voor ons bedtijd. Welterusten.
regenboog2 Geplaatst 28 mei 2017 Geplaatst 28 mei 2017 Goedemorgen allemaal Nog lekker even op het terras ontbijten. Het is nog een beetje bewolkt, de zon komt eraan. Er zijn verse broodjes en we hebben aardbeien. Wie wil kan aanschuiven. Fijne dag allemaal.
Aanbevolen berichten