de kikkers Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Barny: Zoiets, maar dan totaal anders Ik ben benieuwd, wat het antwoord van Died is... Groetjes van Kikkertje, die weer buiten de deur aan het werk gaat, in verband met een verjaardag maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Barny, dat is hem. Is het echt voor het laatst dit jaar? Jammer, echt heel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Maar gauw vastleggen in mijn agenda dan maar. Ze verzinnen vast een spectaculaire afsluiter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 het word mede georganiceert door de mentor van het geocachen, dus ik verwacht ook wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Ooohw klinkt goed...., Maar ff een naieve vraag....wie is de mentor? Ben jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Sorry Helmine Ik kom met een nog veel naieverder vraag. Wie heeft er een GC nummer? Ik ben minstens en uur aan het zoeken, maar kan niets vinden Groetjes KIkkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 https://coord.info/GC6K34P Linkje naar het event van vorig jaar. Het event van dit jaar is denk ik op de 26e. Dat is de laatste zaterdag van augustus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Wat lees ik daar ? geen geduld ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Ik zie dat ik het fout heb. 2 september. Staat bij logjes En jawel hoor Thex, best wel geduld. Het is nu toch nog veel te koud.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Echnie, kan best wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Maar je weet hoe dat gaat met agenda's; voor je t weet staat ie vol Oke, zolang je een bbq, kooltjes, vuur en lekkers voor erop hebt kan je de bbq aansteken. Misschien zit je dan wel zo'n beetje in dat ding om het nog warm te krijgen..... Maar je hebt een punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Ik heb 6 weken moeten vertoeven bij 39 graden. Vind het nu best wel lekker buiten. Loop iig zonder jas rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Oei. Bij die temperaturen hoef je de bbq niet eens meer aan te maken. In de zon alleen wordt het vlees dan wel bruin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 hehehhe. inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Ooohw klinkt goed...., Maar ff een naieve vraag....wie is de mentor? Ben jij dat? ha ha ha ikke? nee hoor, ik ben maar een eenvoudige volger Zuurtje is de plaatselijke en de landelijke geocache nestor https://www.geocaching.com/profile/?u=zuurtje organisator van de oudste jaarlijks terugkerend event, vele andere events en een voorbeeld voor alle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten