de kikkers Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Goedemorgen allemaal: Regenboog: Dankjewel Nu hoeven we hetontbijt niet meer klaar te maken. Fijne dag Groetjes van Kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) Hoi Peetee Als je het ontbijt in het café op hebt, wil je mij dan uitleggen hoe ik het berichtencentrum op kan schonen? Er zitten berichten tussen die allang afgehandeld zijn,. Dat zijn vooral geocachers geweest die een vraag hadden aan de CO. Als je zelf gaat geocachen veel plezier. Wij zijn bij Scouting uitgenodigd en vanavond is er een Event bij ons in de buurt. Groetjes van Kikkertje 18 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2017 Hoi Kikkertje, Hier een plaatje over hoe je PM berichten verwijdert: 1. Selecteer in het PM-gebied "Mijn Gesprekken" 2. Zet een vinkje bovenin rechts om alle Gesprekken in één keer te selecteren, of: als je niet alle gesprekken wilt verwijderen zet je enkel vinkjes bij de onderwerpen die je wél kwijt wilt. 3. Klik op de knop "Ga" om de geselecteerde berichten daadwerkelijk te verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) Lieve Peetee Kom je thee of koffie drinken? We denken dat "het probleem" is opgelost. Tot zo groetjes de kikkertjes 18 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2017 Ja, dat denk ik ook, Kikkertje. Doe maar een bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Gezellig, ik doe een kopje thee met jullie mee. Ben net terug van het boodschappen doen in de regen. Iedere keer lijkt het droog, maar alles bij elkaar ben ik nog best nat geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Ik zie dat het laaste bericht van regenboog is. Maar hier is geen regenboog. Alleen maar regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Ja, jammer hè? ik zou ook graag een regenboog zien, dat betekent tenminste dat er óók zon is. Ook hier is er alleen maar regen geweest vandaag. Hebben jullie zin in een lekkere kop zelfgemaakte groentesoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2017 Na een storing vanmiddag bij Buienradar regent het hier nu ook weer ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Ja leuk hè? Heb ik nog niet vaak meegemaakt, een storing bij Buienradar. Volgens mij was dit vanmorgen al. Terwijl het buiten pijpenstelen regende, gaf mijn tablet gewoon aan dat de komende uren geen regen werd verwacht. Ik heb toch maar gewoon de regenjas aangetrokken en mijn partner is in regenpak naar een CITO gegaan. Gelukkig heeft het de rest van de dag alleen zachtjes geregend, maar daar wordt je ook nat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Hallo allemaal, Na een dag vol met Scouting activiteiten, ons zomerseizoen is vandaag gestart, gaan de dames kikkers lekker lui koffie drinken en een heel erge stoere Kikker gaat nog naar een Event in de buurt, leap hour of iets dergelijks. Wij doen in de tussentijd wel een paar lampjes uit uit in huis... Wil er iemand nog thee of koffie? de kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 Thee graag. Zullen we in het café ook een paar lampjes uit doen? Dan kunnen we al oefenen voor volgende week. Ik zal kaarsjes aansteken voor de sfeer. Voor de stoere kikker: veel plezier op het event! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 ik kan bijna niet wachten nog meer een weekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 (bewerkt) Hey Barny, Chipssss ik heb het zo druk, dat ik die hele afspraak vergeten ben Gelukkig geeft buienradar aan, dat het volgende week in Noord Holland ernstig gaat regenen en dan blijf ik sowieso liever thuis Het spijt me Willem, maar ik denk niet dat onze afspraak doorgaat... XXX van de Kikkertjes Speciaal voor Barny :oops:Weet jij nog wanneer en waar deze foto is gemaakt? Je favoriete Kikkertje 18 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 18 maart 2017 Share Geplaatst 18 maart 2017 het jaarlijks terugkerende grote Noord-Hollandse kneuzen festival Hoorns Cache Event 2015 Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten