regenboog2 Geplaatst 15 maart 2017 Share Geplaatst 15 maart 2017 Ik ga ook even stemmen, ik denk dat ik maar iets ' groens' ga kiezen. Voor de geocahers en het milieu en voor de kikkers natuurlijk. Meteen ook van de gelegenheid gebruik maken om een nieuwe identiteitskaart aan te vragen, ik zou eens veregeten wie ik ben. Voor vanavond neem in lekkerbekjes mee, ook voor de lekkerbekken die het café bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 maart 2017 Share Geplaatst 15 maart 2017 JES! Goed plan Regenboog Lekker! We hebben trek in lekkerbekjes. Morgen maar weer gezonde snijbonen. We eten vanavond lekker in het café. Groetjes van de kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 maart 2017 Share Geplaatst 15 maart 2017 We organiseren een feestavond in het café. Komen jullie? tot zo De kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 maart 2017 Share Geplaatst 15 maart 2017 Ik ben niet in de stemming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 15 maart 2017 Share Geplaatst 15 maart 2017 Wij komen graag. Is er ook een haal en breng service. Wij hebben de hele dag op de knieen gezeten. In de tuin , het tegel pad opnieuw aan gelegd. Dus krijgen we de ene poot niet meer voor de andere. We wisten niet dat we zo veel spieren hadden. Ps hebben vandaag een gloed nieuwe GPS gekregen. Onze had de geest gegeven. Helaas kunnen we er nu niet op uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 15 maart 2017 Share Geplaatst 15 maart 2017 Lieve Pa en Ma, Fijn dat jullie in het café zijn. Dat hebben jullie ook verdiend, nadat jullie zo hard in de tuin hebben gewerkt. Dat vinden we echt TOP! Als het goed is, brengt de post jullie iets op de deurmat. Ik hoop dat jullie daar een beetje blij van zullen worden. Maar nu eerst het beloofde borreltje Liefs van de kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 15 maart 2017 Share Geplaatst 15 maart 2017 Als het mij lukt morgen beneden te komen. Ga ik de hele dag achter de voordeur liggen. trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 maart 2017 Share Geplaatst 15 maart 2017 (bewerkt) Ik ben wel in de stemming. Net thuis en nog even naar het grote scherm in het café kijken! Mag ik nog een kopje thee met honing? Dat slaapt straks lekker. 15 maart 2017 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Natuurlijk mag je een kopje thee met honing bij het ontbijt, Regenboog. Alhoewel... Er ook een pot, sterke engelse melangse, thee staat, omdat we bijna gaan ontbijten. Fijne dag Groetjes van Kikkertje 16 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 Dan neem ik de ontbijtthee. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 (bewerkt) Dankjewel Regenboog De ontbijtthee was lekker. De lunch staat klaar, samen met de lunchthee. Komen jullie eten? Kikkertje 16 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 (bewerkt) Hoi Peetee, Kom jij ook vanavond eten in het café? We eten Hollandse hap, met snijbonen en gehaktbal Wie komen er nog meer mee eten? Graag even reserveren Peetee: Volgens mij is de test nog niet helemaal gelukt. Dat kunnen we dan mooi tijdens het diner bespreken. Groetjes van De KIkkertjes 16 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 Ja, ik wil graag meeeten. Ben net thuis van werk. Wat was het druk op de weg zeg, het lijkt net alsof iedereen vandaag al aan het weekend begint! Gelukkig reed ik aan de goede kant van de vangrail, mijn tegenliggers hadden minder geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2017 (bewerkt) Hoi Peetee, Kom jij ook vanavond eten in het café? We eten Hollandse hap, met snijbonen en gehaktbal Wie komen er nog meer mee eten? Graag even reserveren Peetee: Volgens mij is de test nog niet helemaal gelukt. Dat kunnen we dan mooi tijdens het diner bespreken. Groetjes van De KIkkertjes Ja. lekker! Graag! Ik heb trouwens jouw instellingen even bekeken, maar ik zie niets raars. Kun je even kijken of je misschien jouw maximaal aantal berichten hebt bereikt? Ik meende dat dat voor gebruikers op 25 PM-berichten staat? Je ziet dat in het berichtensysteem aan de linkerkant. P.S. Als ik inlog als gewone (niet-beheerder) forumbezoeker en ik probeer jou een PM te sturen, dan krijg ook ik een melding dat je geen berichten meer kunt ontvangen. Ik vermoed daarom dat jouw PM-box vol zit. 16 maart 2017 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 Hallo allemaal, Wij vonden het koud vandaag buiten Daarom is er al warme koffie en lekkere hete thee, en warme chocolademelk... Komen jullie? Peetee heeft al koffie besteld Tot zo de kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten