de kikkers Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Lieve Pa en Ma Willen jullie een pm sturen naar De Kikkers.nl of De kikkers.com? Tot zaterdag, zondag of maandag. Het gaat goed komen, maar de details bespreek ik liever niet in "ons cafeetje" Een knuffel van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Dagwacht, dat ziet er lekker uit. Ik wil wel aanschuiven, dan bak ik een andere keer pannenkoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Afgesproken. Wees welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 (bewerkt) Dagwacht: De kikkers willen óók rondspringen. In totaal wordt dat 20 pootjes... Zijn de de kikkers ook welkom? Alvast bedankt voor het koken Liefs van kikkertje 3 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Sorry Dagwacht, ik zit in Zuid India. Allemaal roetzwart hier. En zoals ze hier zeggen: een kale naan, daar is niets aan. Heb je wat spycie voor mij. Pfff alcohol banned state, afzien zeg bij 37 graden en 85% luchtvochtigheid. P.s. kan Stevie niet wat aan de kikkers doen ipv piggies pesten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Geen probleem, dan maak ik er nog een portie bij. Over ongeveer een uur klaar. Smaken moeten wel goed doortrekken, vooral in de laatste fase. Dat is cruciaal. Ben even uit de lucht, tussentijds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Ik ben nu bij stap 7. Even 20 minuten laten garen. Thex, dit gerecht is knap spicy. Het naanbrood is om te soppen. Jammer dat je zo ver weg bent. Hou het maar tegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Nog een kwartiertje. Het laten indampen van het overtollige vocht kostte toch wat meer tijd. Het ruikt heerlijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Ja jo, hier eten ze ook met de handen, schoepen ze zo de rijst met gravy mee naar binnen. Ik vraag wel een lepeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Aan tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Eet jij altijd om 23:45 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Jammie, dat was smullen, dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Ja zeker!Regenboog wil je me helpen met het wassen van kikkerpootjes? De kikkertjes zijn het café meer dan zat, ze gaan liever de natuur in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Ziet er goed uit Dagwacht, maar eh die blaadjes die er in moeten, cilantro leaves, wat is dat? (Kikker even NIET verder lezen......) Maak je geen zorgen Thex, eind maart zijn mijn vijvertjes weer in trek en dan is Stevie( maar ook de andere twee) niet meer weg te slaan bij deze waterige jachtveldjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Chilantro leaves zijn korianderblaadjes. In het gerecht gaat ook korianderzaad, maar het blad is echt onmisbaar voor de smaak. Bij veel supermarkten kun je het tegenwoordig kopen als bosje of als plantje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten