Spring naar bijdragen

Hitchhikers - Hoe gaat het met ze en waar zijn ze?


Waterboys

Aanbevolen berichten

Er zijn in Nederland het laatste jaar veel hitchhikers op pad gestuurd. Een deel geregistreerd en een deel ongeregistreerd. Van de ongeregistreerden ben ik het zicht erop totaal verloren en van de geregistreerden weet ik niet altijd de naam meer. En ik ben wel benieuwd wat er zoal mee is gebeurd.

 

In dit topic graag een verwijzing naar de site waar de belevenissen staan vermeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

One Flew Over the Cuckoo's Nest: Is in aug. 2001 losgelaten en was toen de eerste geregistreerde hitchhiker in Nederland. Heeft Nederland doorkruist en is kort in Duitsland geweest. In maart is hij naar de Verenigde Staten gevlogen voor een kort verblijf in 2 caches in Ohio en hij is nu op weg naar een cache in Utah. Die ziet nog eens wat van de wereld.

 

Multipla's World Tour: Released in oktober 2001, snel naar Duitsland gereist, wat rondgezworven bij onze oosterburen en toen naar het zuiden van Frankrijk. Hij is sinds maart zoek. In de laatste logs van de Hole of Castellas is te lezen dat de cache eerder is gevonden maar niet gelogd, maar de Multipla is foetsie. Binnen enkele weken maak ik een nieuwe Multipla in orde en die laat ik los in Zweden, waar een zeer aktieve geocaching gemeenschap is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Zoals reeds aan zijn eigenaar gemeld is Mr. Bannerjee terug gevonden ! Hij is momenteel aan het genieten van een vakantie in het noorden van België. Hoe hij hier verzeilt is weet ik niet, maar hij is een welkome gast die op een nieuwe lift wacht... Wie durft ???

 

Rovertje

 

 

 

Edited By Rovertje on aug. 27 2002 at 23:27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bertje is ondertussen vanuit Nederland naar the States gereisd en verblijft ergens in de staat Washington en heeft inmiddels al genoten van diverse mooie uitzichten aldaar. En dat voor een eenvoudige jongen van het Drentse platteland. Je zou er jaloers van worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

HitchHikerLabels en Moving Canisters zwerven overal. van de HitchHikerlabels wordt een statuspagina met hun belevenissen bijgehouden. Niet alle HitchHikerLabels zijn erg actief. Green is waarschijnlijk verloren gegaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

:butbut: Hallo

 

als we een lifter willen maken moet je die dan gewoon aanmelden als een cache .

wat moet er op het kaartje staan wat zich aan de lifter bevind.

zoals bij bertje staat er een nummer met een hekje ervoor en een gc nummer wat betekenen die nummers en hoe kom je er aan .

wat is nu het verschil tussen de hitchiker en travelbug. B)

 

 

 

Edited By eddy1973 on okt. 27 2002 at 12:31

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...