Spring naar bijdragen

Hitchhikers - Hoe gaat het met ze en waar zijn ze?


Waterboys

Aanbevolen berichten

Mijn experiment met een BLOG lukt wel maar is toch niet je ware. Niet dat Mr. Bannerjee daardoor iets te kort komt: hij wordt geregeld vertroetelt voordat hij in een donkere cache verdwijnt.

Nu had ik al via Where is George?  met dollarbiljetten zitten spelen als travel-id om te loggen maar dat toch nog toe niet uitgeprobeerd. Even voor de duidelijkheid 'George' is de kop die op dollarbiljetten staat, dus dit is een site waar je dollarbiljetten op kan loggen en zien wie ze voorheen in handen hadden (en toen gelogd hebben).

Maar ook in Europa is nu zo iets opgezet.

EuroBillTracker

Ook dit opent de mogelijkheid om travellers te tracen via een uniek genummerd euro biljet.

Maar ja, hoe lang zou een 5 euro biljet er over doen om spoorloos te verdwijnen? Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

als we een lifter willen maken moet je die dan gewoon aanmelden als een cache .

wat moet er op het kaartje staan wat zich aan de lifter bevind.

wat is nu het verschil tussen de hitchiker en travelbug. B)

Een lifter is een hitchhiker en die meldt je aan op .com als zijnde een cache (drop hem in de Noordzee). Kaartje vermeld je gewoon op dat het een hitchicker is met GC nummer en wat zijn bestemming is.

Een travelbug is iets heel anders daar heb je officieele plaatje van de .com voor nodig (slecht leverbaar in europa), alhoewel er pas een ruim 30 tal door Louisearch in samenwerking met IJskimo en Lara geleverd zijn in Nederland .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...