Waterboys Geplaatst 18 juni 2002 Share Geplaatst 18 juni 2002 Er zijn in Nederland het laatste jaar veel hitchhikers op pad gestuurd. Een deel geregistreerd en een deel ongeregistreerd. Van de ongeregistreerden ben ik het zicht erop totaal verloren en van de geregistreerden weet ik niet altijd de naam meer. En ik ben wel benieuwd wat er zoal mee is gebeurd. In dit topic graag een verwijzing naar de site waar de belevenissen staan vermeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 18 juni 2002 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2002 One Flew Over the Cuckoo's Nest: Is in aug. 2001 losgelaten en was toen de eerste geregistreerde hitchhiker in Nederland. Heeft Nederland doorkruist en is kort in Duitsland geweest. In maart is hij naar de Verenigde Staten gevlogen voor een kort verblijf in 2 caches in Ohio en hij is nu op weg naar een cache in Utah. Die ziet nog eens wat van de wereld. Multipla's World Tour: Released in oktober 2001, snel naar Duitsland gereist, wat rondgezworven bij onze oosterburen en toen naar het zuiden van Frankrijk. Hij is sinds maart zoek. In de laatste logs van de Hole of Castellas is te lezen dat de cache eerder is gevonden maar niet gelogd, maar de Multipla is foetsie. Binnen enkele weken maak ik een nieuwe Multipla in orde en die laat ik los in Zweden, waar een zeer aktieve geocaching gemeenschap is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 18 juni 2002 Share Geplaatst 18 juni 2002 Elsje, het eenzame weesje is na plaatsing vrij snel vertrokken, doorgereisd en weer snel vertrokken. Logeert nu bij Lara&IJskimo in afwachting van nieuwe kleertjes en een volgende plek in een nieuwe provincie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 18 juni 2002 Share Geplaatst 18 juni 2002 Over de lokatie van Ixie's Hitchhikers Horen, Zien en Zwijgen wordt over het algemeen nogal geheimzinnig gedaan. Feit is dat Horen nog maar drie keer gevonden is, Zwijgen ergens in het noorden is en Zien 'in transit' is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 18 juni 2002 Share Geplaatst 18 juni 2002 What happened to Cow? Begreep ik het goed dat Hawkeyes weet waar ze is? Zo ja, waar is ze dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast The Ferrets Geplaatst 18 juni 2002 Share Geplaatst 18 juni 2002 HH Smiley is sinds 17 maart 2002 op doorreis. Geboren op de Grebbeberg en momenteel in handen van Hawkeyes. Smiley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 18 juni 2002 Share Geplaatst 18 juni 2002 [u:post_uid0]Zien[/u:post_uid0] ligt ergens in Zuid-Holland !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 18 juni 2002 Share Geplaatst 18 juni 2002 en dan is er ook nog Mr. Bannerjee. Die is spoorloos in het Belgische verdwenen. Verdwijningen zijn in dat land veel voorkomend.... Zie de homepage van Mr. Bannerjee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovertje Geplaatst 27 augustus 2002 Share Geplaatst 27 augustus 2002 Zoals reeds aan zijn eigenaar gemeld is Mr. Bannerjee terug gevonden ! Hij is momenteel aan het genieten van een vakantie in het noorden van België. Hoe hij hier verzeilt is weet ik niet, maar hij is een welkome gast die op een nieuwe lift wacht... Wie durft ??? Rovertje Edited By Rovertje on aug. 27 2002 at 23:27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stada Geplaatst 28 augustus 2002 Share Geplaatst 28 augustus 2002 Bertje is ondertussen vanuit Nederland naar the States gereisd en verblijft ergens in de staat Washington en heeft inmiddels al genoten van diverse mooie uitzichten aldaar. En dat voor een eenvoudige jongen van het Drentse platteland. Je zou er jaloers van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SailAway Geplaatst 30 augustus 2002 Share Geplaatst 30 augustus 2002 De Waterdrager: Al een heel stuk op weg richting Hoeveel...?, is ze nu op de grens van Noord en Zuid Holland. Natuurlijk ergens langs het water... [Edit:] Ze is er nu weer weg! Ze lag er al best een tijd, maar dankzij GeoGerard en Team Blokhut heeft ze een aantal hops gemaakt.... Edited By SailAway on okt. 22 2002 at 20:10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast kleijn Geplaatst 8 september 2002 Share Geplaatst 8 september 2002 HitchHikerLabels en Moving Canisters zwerven overal. van de HitchHikerlabels wordt een statuspagina met hun belevenissen bijgehouden. Niet alle HitchHikerLabels zijn erg actief. Green is waarschijnlijk verloren gegaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Speerpunt Geplaatst 23 september 2002 Share Geplaatst 23 september 2002 Na een heerlijke vakantie in De Mosten cache is Mr.Bannerjee verder gereist naar De Duivelscache en geniet daar van een bosrijke locatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 23 september 2002 Share Geplaatst 23 september 2002 Niet allen heeft Mr. Bannerjee bij mijn een eigen guest-page hier maar ook probeer ik via een BLOG zijn belevenissen te loggen. Wat is een blog? Zie de zojuist vermelde link of kijk bij de Blogger homepage. Edited By Prof. Y. Lupardi on sept. 23 2002 at 13:16 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 14 oktober 2002 Share Geplaatst 14 oktober 2002 :butbut: Hallo als we een lifter willen maken moet je die dan gewoon aanmelden als een cache . wat moet er op het kaartje staan wat zich aan de lifter bevind. zoals bij bertje staat er een nummer met een hekje ervoor en een gc nummer wat betekenen die nummers en hoe kom je er aan . wat is nu het verschil tussen de hitchiker en travelbug. Edited By eddy1973 on okt. 27 2002 at 12:31 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden