mineraal Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 https://soundcloud.com/warrenbill/whistling-down-the-road Waarom niet gewoon lekker fluiten in de natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Ik heb het, de oplossing wordt netjes geintroduceert, hoef ik het hier niet te doen. https://www.youtube.com/watch?v=SQxEq7YpHsw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Goed bezig, de boerenbond financiert, wat een scheetje he Nu we het er toch over hebben. Niet helemaal het juiste jaargetijde maar een universele song heeft zijn favourieten : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 Na dit historisch materiaal nog een mooie aanvulling. Leuk voor op events waar veel knakworsten (letterlijk/figuurlijk) aanwezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 Meligheid kent geen tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Waren het de Ierse supporters die Sweet Caroline van Neil Diamond zongen? Ik vind het eigenlijk niet zo'n slecht idee om een gezamenlijk clublied te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Allemaal hetzelfde trainingspakje aan en het plaatje is compleet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Niet zo heel strak in het pak toch, hoop ik? Met als extra's de kleuren van Geocaching. Wellicht heeft iedereen iets met de kleuren: rood, geel, blauw of groen in de kast hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Universele geocachingkleding, daar zit wel wat in. Dan heb je gelijk geen last meer van mukkels. De meeste mensen zullen je nu zeker links laten liggen, zodat je (on)gestoord kan zoeken naar de schat. De aanval is vaak de beste verdediging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Dit draadje is beland in oeverloos gezwets. Kunnen jullie nou nooit eens serieus zijn? Een clublied, hoe haal je het in je hoofd. Het enige clublied dat ik uit volle borst meezing is: Hand in hand kameraden. En als ik een lange multi loop dan fluit ik de Peer Gynt suite van Grieg. Fluiten gaat mij beter af dan zingen. Voor het zingen ben ik de kerk al uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden