Spring naar bijdragen

Wat Zouden Jullie Doen? Coin Wordt Maar Niet Gedropt


Jentiesmarty

Aanbevolen berichten

Een vraagje aan jullie...

 

Nu heb ik in november vorig jaar een prachtige geo-coin gekregen van een vriendin. Deze heb ik in een cache achtergelaten en deze is meegenomen door iemand. Deze persoon in kwestie heeft mijn coin nog steeds in bezit en ondanks (nette/vriendelijke) berichtjes van mij en de vriendin waar ik de coin van heb gehad, heeft zij deze nog steeds niet gedropt. Er staat dus nog steeds 0km op de teller van mijn mooie coin :( ....

De coin heeft zij op 25-12-2015 meegenomen uit de cache en ondanks dat zij meerdere malen is wezen cachen en mij heeft verzekerd deze te droppen, is dat niet gebeurd.

 

Nu komt het... ik zag op haar profiel dat zij een voortuincache heeft gehad die in het archief staat. Sterker nog ze woont een paar straten van mij vandaan. Wat zouden jullie doen?

 

Alvast bedankt voor jullie tips!

Geogroetjes,

Team Jentiesmarty

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In dit geval zou ik ook even vriendelijk gaan buurten.

 

Als ik na meerdere beleefde verzoeken geen reactie krijg op mijn mails, dan plaats ik een bericht op de pagina van de trackable dat deze wordt gegijzeld (door... met link) met een verzoek aan degene die de trackable onder ogen krijgt of die even wil vertellen dat de trackable weer hoort te reizen.

Uiteraard stuur ik daarvan ook een link naar het betreffend team.

Dat werkt erg doeltreffend voor de meeste van mijn trackables die dan 9 van de 10 keer toch snel worden achtergelaten in een cache of aan iemand worden meegegeven (wel jammer dat het zo moet)

Het werkt helaas niet altijd.

http://coord.info/TB5GG22

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...