Spring naar bijdragen

Statistieken storing


albrt

Aanbevolen berichten

Sinds vanochtend worden de statistieken op geocaching.nl niet meer bijgewerkt.

 

Geocaching.com blijkt de recentlogs pagina te hebben aangepast, waardoor de informatie niet meer met het huidige script kan worden gelezen. Vervelender is dat ze ook naar een andere referentie voor de caches zijn overgestapt.

 

Dit betekent dat niet alleen het inlees script moet worden aangepast, maar ook de bestaande database moet worden geconverteerd naar de nieuwe methode.

 

Ik ga kijken of ik een oplossing kan vinden, maar dat zal helaas enige tijd vergen.

 

Groeten,

 

Albrt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ho, ho. Niet te vroeg juichen.

De database is geconverteerd en bijgewerkt tot zaterdagnacht. We hebben echter nog een probleempje met het ophalen van de nieuwe logs. Die zie je dus nog niet verschijnen.

Wordt aan gewerkt.

 

oeps: het is kennelijk te laat geworden gisteren, maar zaterdagnacht moet zondagnacht zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal zijn mijn logs op de GC.nl site binnen een paar minuten bijgewerkt.

Nu duurt het echter veel langer. :crybaby:

Heb om 17:00 uur ongeveer gelogd en nu om 21:15 zijn ze nog niet te zien op de .nl site. :o

 

Heeft dit te maken met dezelfde storing en conversie van de database en het ophalen van de nieuwe logs.

 

Op de GC.com site zijn ze wel meteen te zien! :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu duurt het echter veel langer.  :eek:

Lezen schatzoeker, lezen!

 

Denk dat je hiermee op het onderstaande doelt?

 

Had ik over het hoofd gezien! :crybaby:

 

Maar goed, vandaag staan ze er nog steeds niet bij ! Dus ik wacht wel even af! :o

 

Ho, ho. Niet te vroeg juichen.

De database is geconverteerd en bijgewerkt tot zaterdagnacht. We hebben echter nog een probleempje met het ophalen van de nieuwe logs. Die zie je dus nog niet verschijnen.

Wordt aan gewerkt.

oeps: het is kennelijk te laat geworden gisteren, maar zaterdagnacht moet zondagnacht zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond is ook het ophalen van de logs weer geactiveerd en zijn de logs van de afgelopen dagen toegevoegd.

Als het goed is, klopt alles nu weer. En anders hoor ik het graag.

 

Groeten,

 

Alb(e)rt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je snelle actie Albrt. Dan heb je nu eindelijk tijd om de Spelletjes-cache op te lossen. B)

 

Wat wij nog wel jammer vinden, is dat de 100 laatste logs van Nederlandse caches pagina nog niet werkt. Die pagina vinden wij veel belangrijker en leuker dan die ranglijst. Lekker kijken wie wat nu weer gedaan heeft. Lekker logjes lezen.

 

tot cache,

team Wij Drie :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond is ook het ophalen van de logs weer geactiveerd en zijn de logs van de afgelopen dagen toegevoegd.

Als het goed is, klopt alles nu weer. En anders hoor ik het graag.

 

Groeten,

 

Alb(e)rt

Albert

 

Bij mij klopt alles ook weer! :lol:

 

Bedankt! B)

 

Bij mijn zoon _earthquake_ mist echter één, te weten:

Kaiser Karls Bettstatt

 

Zou het lukken deze er nog een keertje erbij te zetten.

 

Ook namens hem bedankt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wij nog wel jammer vinden, is dat de 100 laatste logs van Nederlandse caches pagina nog niet werkt.

We, Albrt, Geoman en ik, hebben afgesproken dat ik die in orde ga maken. Maar, eerst de heel belangrijke dingen, dan de iets mindere en dan ...

 

Gaat goed komen, samen met een kaart van de meest recente caches en de maagden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...