albrt Geplaatst 27 mei 2004 Share Geplaatst 27 mei 2004 Sinds vanochtend worden de statistieken op geocaching.nl niet meer bijgewerkt. Geocaching.com blijkt de recentlogs pagina te hebben aangepast, waardoor de informatie niet meer met het huidige script kan worden gelezen. Vervelender is dat ze ook naar een andere referentie voor de caches zijn overgestapt. Dit betekent dat niet alleen het inlees script moet worden aangepast, maar ook de bestaande database moet worden geconverteerd naar de nieuwe methode. Ik ga kijken of ik een oplossing kan vinden, maar dat zal helaas enige tijd vergen. Groeten, Albrt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 29 mei 2004 Share Geplaatst 29 mei 2004 sterkte ermee, ik vind dit altijd een leuk onderdeel van de site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 mei 2004 Share Geplaatst 31 mei 2004 Zo te zien werkt de loglist weer! Albrt, top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 31 mei 2004 Share Geplaatst 31 mei 2004 Yep Ziet er weer uit als vanouds Thanx Albrt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albrt Geplaatst 31 mei 2004 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2004 Ho, ho. Niet te vroeg juichen. De database is geconverteerd en bijgewerkt tot zaterdagnacht. We hebben echter nog een probleempje met het ophalen van de nieuwe logs. Die zie je dus nog niet verschijnen. Wordt aan gewerkt. oeps: het is kennelijk te laat geworden gisteren, maar zaterdagnacht moet zondagnacht zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Kolonisten Geplaatst 31 mei 2004 Share Geplaatst 31 mei 2004 Volgens mij werkt het weer --> TOP!! Onze founds van Eerste Pinksterdag zijn keurig bijgewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 31 mei 2004 Share Geplaatst 31 mei 2004 Normaal zijn mijn logs op de GC.nl site binnen een paar minuten bijgewerkt. Nu duurt het echter veel langer. Heb om 17:00 uur ongeveer gelogd en nu om 21:15 zijn ze nog niet te zien op de .nl site. Heeft dit te maken met dezelfde storing en conversie van de database en het ophalen van de nieuwe logs. Op de GC.com site zijn ze wel meteen te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 31 mei 2004 Share Geplaatst 31 mei 2004 Nu duurt het echter veel langer. Lezen schatzoeker, lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 1 juni 2004 Share Geplaatst 1 juni 2004 Nu duurt het echter veel langer. Lezen schatzoeker, lezen! Denk dat je hiermee op het onderstaande doelt? Had ik over het hoofd gezien! Maar goed, vandaag staan ze er nog steeds niet bij ! Dus ik wacht wel even af! Ho, ho. Niet te vroeg juichen.De database is geconverteerd en bijgewerkt tot zaterdagnacht. We hebben echter nog een probleempje met het ophalen van de nieuwe logs. Die zie je dus nog niet verschijnen. Wordt aan gewerkt. oeps: het is kennelijk te laat geworden gisteren, maar zaterdagnacht moet zondagnacht zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albrt Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 Vanavond is ook het ophalen van de logs weer geactiveerd en zijn de logs van de afgelopen dagen toegevoegd. Als het goed is, klopt alles nu weer. En anders hoor ik het graag. Groeten, Alb(e)rt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 2 juni 2004 Share Geplaatst 2 juni 2004 Dank voor je snelle actie Albrt. Dan heb je nu eindelijk tijd om de Spelletjes-cache op te lossen. Wat wij nog wel jammer vinden, is dat de 100 laatste logs van Nederlandse caches pagina nog niet werkt. Die pagina vinden wij veel belangrijker en leuker dan die ranglijst. Lekker kijken wie wat nu weer gedaan heeft. Lekker logjes lezen. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 2 juni 2004 Share Geplaatst 2 juni 2004 Wat wij nog wel jammer vinden, is dat de 100 laatste logs van Nederlandse caches pagina nog niet werkt. Die pagina vinden wij veel belangrijker en leuker dan die ranglijst. Lekker kijken wie wat nu weer gedaan heeft. Lekker logjes lezen. Jullie kunnen natuurlijk altijd de stats logs lezen gaan deze zijn ook ook datum. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 2 juni 2004 Share Geplaatst 2 juni 2004 Vanavond is ook het ophalen van de logs weer geactiveerd en zijn de logs van de afgelopen dagen toegevoegd. Als het goed is, klopt alles nu weer. En anders hoor ik het graag. Groeten, Alb(e)rt Albert Bij mij klopt alles ook weer! Bedankt! Bij mijn zoon _earthquake_ mist echter één, te weten: Kaiser Karls Bettstatt Zou het lukken deze er nog een keertje erbij te zetten. Ook namens hem bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 2 juni 2004 Share Geplaatst 2 juni 2004 Wat wij nog wel jammer vinden, is dat de 100 laatste logs van Nederlandse caches pagina nog niet werkt. We, Albrt, Geoman en ik, hebben afgesproken dat ik die in orde ga maken. Maar, eerst de heel belangrijke dingen, dan de iets mindere en dan ... Gaat goed komen, samen met een kaart van de meest recente caches en de maagden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden