Spring naar bijdragen

Vraagje Over Mysterie Cache


Schiertje

Aanbevolen berichten

ook erg leuk dat hier word uitgelegt wat de (beginnersfoutje) oplossing was, daar hebben dan de volgende mensen die met het zelfde probleem zitten ook wat aan

 

ow nee wacht ff, anderen met het zelfde probleem kunnen de rambam krijgen

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Speciaal voor Barny dan; zodat ie er ook nog wat van kan leren:

Als je een coordinaat invoert, dan moet je heel goed opletten op de plaats van de spaties en de puntjes. Als die niet overeenkomen met de gekozen coordinaatweergave dan sta je zomaar een paar 100km verkeerd.

En bij mysteries mag/moet je vaak zelf verzinnen waar je die tussenvoegt.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uh. Heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan? Ben me in ieder geval van geen kwaad bewust. Ik ben goed geholpen op de chat en reuze blij dat mijn eerste twee mysteries zijn gelukt . En wat corrected is? Geen idee, had ik nog iets moeten doen naderhand? Het komt in ieder geval niet erg aardig op me over dus doe ik iets verkeerd zeg het me gewoon dan snap ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je hebt niks verkeerds gedaan. Ik weet ook niet wat Tuur en Barny bedoelen met "corected", maar na even googelen op de term "geocaching corrected coordinates" begint me wel wat te dagen. Maar dat lijkt me inderdaad iets voor puzzelaars om verder uit te zoeken. :wink2:

 

Het lijkt er op dat het een alternatieve manier bestaat om mysteries op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor Schiertje, deze keer niet, jij begint net dus je heb nog tijd en gelegenheid zat om veel meer verkeerde (geo-onwaardige) opmerkingen te doen

​daarom begon ik mijn post ook met "niet nodig Tour"

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij begint net dus je heb nog tijd en gelegenheid zat om veel meer verkeerde (geo-onwaardige) opmerkingen te doen

 

Maar wat dat zijn, die "verkeerde (geo-onwaardige) opmerkingen" zoals Barny dat noemt, daar zijn de meningen in het geocachingwereldje nogal over verdeeld. Daarom is het misschien maar het slimste om je daar over maar niet al te druk te maken en het spelletje te spelen op de manier waarop jij daar het meeste plezier aan beleeft.

 

Meningen zullen er altijd zijn, en die vliegen alle kanten op. Kortom, vaak geen pijl op te trekken ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je hebt niks verkeerds gedaan. Ik weet ook niet wat Tuur en Barny bedoelen met "corected", maar na even googelen op de term "geocaching corrected coordinates" begint me wel wat te dagen. Maar dat lijkt me inderdaad iets voor puzzelaars om verder uit te zoeken. :wink2:

 

Het lijkt er op dat het een alternatieve manier bestaat om mysteries op te lossen.

 

Google bracht me uiteindelijk terug op dit forum: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=20631&page=3 :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo kan een oude rot ook nog een "geo-onwaardige" zin produceren (spelletje te spelen op de manier waarop jij daar het meeste plezier aan beleeft)

als je het spelletje geocaching speelt, bezoek je geocaches, "bewaardoosjes op mooie/interessante plekken" en schrijf je voor je zelf, en een beetje voor de cacheeigenaar/mede geocachers, een verslag van je belevenis die je had bij die cache

 

geopruts je echter het spelletje "op je eigen manier" doe je alles wat onze lieve Heer, en je eigen moeder verboden heeft, interesseert je de bezochte geocache je totaal niet, je kickt eenmaal alleen op het puntje die een found log je geeft, waarna je de cacheeigenaar beledigt met de 4 letterafkorting TFTC of prutst over de hele dag een verzamellog in elkaar die steevast eindigt op "alle eigenaren bedankt" maar niets zegt over de bezochte cache,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...