Spring naar bijdragen

Melding In Gsak-Kaartje


de trije susters

Aanbevolen berichten

Sinds kort verschijnt er in het kaartje van GSAK een lichtbruine balk met daarin de volgende tekst:

"U gebruikt een browser die niet wordt ondersteund door de JavaScript-API van Google Maps. U kunt beter een andere browser gebruiken. Meer informatie Negeren"

 

Dat is verrekte vervelend en hinderlijk. Als ik op negeren klik en vervolgens op een andere cache komt de boodschap ook weer terug.

 

Het vreemde is dat mijn Standaard Browser die van Google is (Chrome), dus wat is er mis.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

GSAK maakt gebruik van IE onder de motorkap, niet je default browser. Van IE moet je een recente versie van hebben. Nu melden sommige gebruikers toch problemen met ie11. Zelf heb ik dat niet. Op windows 10 met IE11 werkt het, op XP met IE6 werkt het ook nog allemaal. Ben benieuwd.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heeft het blijkbaar niets met de browser te maken, want ik draai ook Windows 10 met IE11 en ik krijg die boodschap ook.

 

De ontwikkelaars kunnen het probleem niet dupliceren. Lignumaqua heeft net een suggestie gedaan die ik heb uitgeprobeerd, maar dat heeft niet geholpen.

 

Er wordt aan gewerkt.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update voor diegenen die het GSAK-forum niet volgen, een paar quotes van Lignumaqua:

 

 

I believe it's all to do with IE11 deprecating and now ignoring meta compatibility statements and the 32 bit browser component that GSAK uses in the split screen defaulting to telling the server through the user agent that it's running IE8, even though it really isn't! mad.gif This change is new in IE11.

 

 

Update - Clyde and I are making progress with this. It's a really knotty one - thank you Microsoft! rolleyes.gif
Hopefully we'll have a fix out in the next day.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...