Spring naar bijdragen

Huisdier Overleden. En Dan?


Dagwacht

Aanbevolen berichten

Onlangs ontviel de naamgever van een ons welbekend cacheteam. Ze gingen nooit zonder hem op stap.

Vaak leidde hij hen door zijn speurzin naar de cache.

Inmiddels hebben ze Turbo. Goedmaken kan hij het gemis niet. Wel een reden om weer op pad te gaan.

Honden zijn vaak een trouwe metgezel bij geocaching. En dan? Wat is jouw verhaal/ ervaring.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben geen hond, als we wat meer thuis zijn. Ik kan me wel voorstellen dat je zo'n maatje verschrikkelijk mist, niet alleen tijdens het cachen, maar alle dagen. Honden zorgen onder andere voor contacten, wij spreken eigenaren van mooie of leuke honden in ieder geval vaak wel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na lang wikken en wegen en het in totaal ruim 20 jaar een viervoeter als metgezel gehad te hebben besloten dat hij (de laatste was Waldo) niet te vervangen was.

Door andere prive omstandigheden besloten we daarna (voorlopig) geen hond meer te nemen. Je moet er altijd voor klaar kunnen staan anders met je er niet (opnieuw) aan beginnen.

We missen hem nog vaak en gedenken onze trouwe viervoeter via een TB en een cache op een van zijn favoriete plekjes.

GCXZ5H Npfw Remember Waldo http://www.geocaching.com/geocache/GCXZ5H_npfw-remember-waldo?guid=885aa859-6cf8-4c1c-8fb1-8ed177514778

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij/ik ga sinds we onze Border Collies hebben altijd op pad met ze. Heerlijk wandelen en ze weten dat als we op een WP wat moeten zoeken of uitvoeren dan gaan ze mooi liggen wachten. Alleen stads caches zijn voor mij even niet nodig. Maar gelukkig zijn er nog voldoende andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze honden gaan als het kan altijd mee, we hoeven onze rugzakken maar te pakken en ze zitten al bij de deur. Wij wandelen liever dan dat we steeds de auto pakken om te gaan geocachen, veel smilies op de kaart hebben we dan ook niet. Afgelopen zondag hebben we met de hond een event gelopen, 22 km en maar 1 smilie op de kaart erbij, heerlijk. Onze vakanties passen we ook aan, volgend jaar gaan we naar Eutin in Schleswig-Holstein, direkt wandelen en geocachen vanaf de camping met onze honden.

Jammergenoeg weten ook wij wat het is om een hond te moeten missen, in 2013 verloren wij onze hond plotseling, ze werd ziek en was niet meer te helpen dat gebeurde allemaal binnen 24 uur. Nog steeds heeft ons gezin hier heel veel moeite mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...