quinten39 Geplaatst 4 mei 2015 Geplaatst 4 mei 2015 Hallo ik heb de originele geocaching app maar die staat op mijn iphone nu heb ik een samsung galaxy S5 telefoon maar kan ik de app van mijn iphone over zetten op mijn samsung of moet ik weer een nieuwe kopen
Peetee Geplaatst 4 mei 2015 Geplaatst 4 mei 2015 Aangezien je de iphone versie in de App store koopt, en de android versie in de Play Store, ben ik bang dat je een nieuwe moet kopen. Maar je kan je probleem natuurlijk ook eens voorleggen aan de helpdesk van Groundspeak.
Natasja71vO Geplaatst 4 mei 2015 Geplaatst 4 mei 2015 Zelf had ik die ook gedownload maar nu gebruik ik C:geo die is gratis te downloaden en vind ik fijner nadat ik er aan gewend was, maar dat kan natuurlijk voor iedereen verschillen.
Twentse Mug Geplaatst 4 mei 2015 Geplaatst 4 mei 2015 Ik adviseer Locus Maps te installeren. Betaald wordt dat Locus Pro. Mijn favoriete geocaching app op android.
elmo1979 Geplaatst 4 mei 2015 Geplaatst 4 mei 2015 C:geo vind ik een prima app, die gebruik ik ook als ik een keer cache met me phone
Geo-Brein Geplaatst 5 mei 2015 Geplaatst 5 mei 2015 Ik heb reeds verschillende geocaching apps naast elkaar gebruikt (ook de originele) en daaruit blijkt dat ik het liefste werk met c:geo. De app werkt prettig en héél goed. Navigeren doe ik nog steeds met de Oregon 600, maar als er eens iets moet worden opgezocht, of een multi moet worden gelopen, dan wordt c:geo gebruikt. Echter vrees ik dat je bij omschakeling van iOS naar Android toch zal opnieuw moeten betalen voor de app daar dat 2 los van elkaar staande app shops betreffen. Je kan proberen bij Groundspeak, maar ik denk dat dit een njet zal zijn. C:GEO all the way!!! ;-)
quinten39 Geplaatst 5 mei 2015 Auteur Geplaatst 5 mei 2015 (bewerkt) allemaal bedankt voor de moeite ik ga c-geo gebruiken 5 mei 2015 bewerkt door quinten39
TeamKroket Geplaatst 1 maart 2017 Geplaatst 1 maart 2017 Zijn er reacties op de 'nieuwe' Geocaching app voor i phone?
Peetee Geplaatst 1 maart 2017 Geplaatst 1 maart 2017 Ik adviseer Locus Maps te installeren. Betaald wordt dat Locus Pro. Mijn favoriete geocaching app op android. Die van mij inmiddels ook, nadat ik het laatst op jouw advies ben gaan testen.
Tabaqui Geplaatst 2 maart 2017 Geplaatst 2 maart 2017 Ik weet niet wat je verstaat onder de originele geocach app. maar als je in de gratis app inlogt zou het volgens mij goed moeten gaan. ikzelf gebruik ook een I-padje en een Samsung. bij de Apple heb ik wel wat geld staan (tegoed kaartjes), de samsung(Playstore) heb ik nog voor de tijd dat er geen tegoed kaartjes van playstore legaal in nederland waren. ik heb dan ook maar een keer betaald. Of zie ik iets over het hoofd??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden