MarcoDomi Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 Oké, duidelijk, Died. Ik zou jouw multi's bewaren voor een hele "cachedag". Eén per dag. En omdat ze zo ver weg liggen voor ons, zou het dus eerder een weekend of vakantie moeten zijn om meerdere multi's van jou te kunnen bezoeken.Komt vast, ooit, in rustiger tijden.
Diederikus Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 Wijze lessen doet iedereen binnen 4 uur, Oogjes dicht doet iedereen binnen 3 uur. Slimmere teams hebben minder tijd nodig. Dat lijkt me prima te doen binnen één dag.
Team Aragorn Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 @kikkers, mooie en niet te lange wandelcaches in de buurt van Eindhoven: Kleine Beerze Vessem De oude crossbaan Dommelkespad Het oude wandelpark Het Brugven Draaideur De knuppelbrug Valkenswaard Malpie Postroute en weverspad Ons wandel rondje Landgoed Kasteel Geldrop Een kruisje slaan (gevarieerde opdrachten, binnenstad Eindhoven) De Zegge Oud Meer Er zijn er nog veel meer, maar misschien te lang naar jullie zin. Veel plezier, vooral aan de zuidkant van Eindhoven (hum, waar ik zelf woon dus ...) is het goed toeven!
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 De Zegge zou ik niet aanraden. Wel een heel mooi gebied, maar dubieuze vragen.
Team Aragorn Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 Ja, dat is dus wel iets waar ik geen rekening mee gehouden heb: veel routes heb ik al lang geleden gelopen. Domi, toen was De Zegge heel goed te doen. Maar als een route er lang ligt, kunnen de omstandigheden veranderen waardoor de vragen onderweg minder goed op te lossen zijn.
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 En helaas is de eindcache bij de Zegge ook niet meer wat 'ie was. De Kleine Beerze is ook 1 van mijn favoriete caches, prachtig! O en Oud Meer inderdaad. Bij Valkenswaard heb je ook nog Feest!
typoo Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 @Marcodomi: als je in de buurt bent bied ik me aan om beide caches met je mee te lopen van Died. Oogjes dicht heb ik al eens gedaan, maar loop ik met alle plezier nogmaals en wijze lessen nog niet gedaan, maar die zal vast ook uitnodigen voor een 2e ronde in jouw gezelschap
MarcoDomi Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 O dat klinkt gezellig typoo! Ik houd me aanbevolen! Ik denk wel dat ik dan eventueel 2 dagen uittrek voor dat avontuur. Ik vind het "zonde" om mezelf te overvoeren met 2 topcaches (zo kan ik ze wel noemen denk ik, als ik het zo lees) op 1 dag. Net zoals ik blij was dat we Jumanji over 2 dagen verdeeld hebben. Anders had ik er minder van kunnen genieten vrees ik.
de kikkers Geplaatst 17 april 2015 Geplaatst 17 april 2015 Domi en TA: hartstikke bedankt we gaan maar één nachtje slapen en ook nog eens op bezoek dus uit alle mooie caches die jullie hebben genoemd gaat het ons zeker lukken om er één of enkele te lopen Verder ben ik het met typoo eens: Oogjes dicht van Died hebben wij ook nog niet gedaan, dus als het ons lukt om die dag aan te sluiten dan heel graag Dat valt, denk ik, in de categorie: Kikker(s) meets Domi en Typoo. Superleuk!
searchjaunt Geplaatst 18 april 2015 Geplaatst 18 april 2015 De Zegge zou ik niet aanraden. Wel een heel mooi gebied, maar dubieuze vragen. Wat heeft dit en alle onderstaande posts nog met het onderwerp te maken?
MarcoDomi Geplaatst 18 april 2015 Geplaatst 18 april 2015 De Zegge zou ik niet aanraden. Wel een heel mooi gebied, maar dubieuze vragen. Wat heeft dit en alle onderstaande posts nog met het onderwerp te maken? Deze post van jou in elk geval helemaal niks! Het wel of niet aanpassen van dubieuze vragen vind ik wel zeker een verantwoordelijkheid van de c.o., Searchjaunt. in dit geval heeft de betreffende cache al veel frustraties opgeleverd. Dus nu ik er even over nadenk, was mijn post veel meer on topic dan op het eerste gezicht lijkt. 2
searchjaunt Geplaatst 18 april 2015 Geplaatst 18 april 2015 De Zegge zou ik niet aanraden. Wel een heel mooi gebied, maar dubieuze vragen. Wat heeft dit en alle onderstaande posts nog met het onderwerp te maken? Deze post van jou in elk geval helemaal niks! Het wel of niet aanpassen van dubieuze vragen vind ik wel zeker een verantwoordelijkheid van de c.o., Searchjaunt. in dit geval heeft de betreffende cache al veel frustraties opgeleverd. Dus nu ik er even over nadenk, was mijn post veel meer on topic dan op het eerste gezicht lijkt. Zo kan je alles met elkaar in verband brengen natuurlijk, maar voor het maken van afspraken om caches te gaan lopen zijn andere draadjes in dit forum.
MarcoDomi Geplaatst 18 april 2015 Geplaatst 18 april 2015 Zo, ik ga toch weer off-topic reageren, net als jij nu steeds doet Searchjaunt. Ik vind het een beetje flauw dat je mij aanhaalt. Zie de rest van het draadje. Ik heb het netjes via een pb proberen te doen, maakte zelfs nog excuus over het feit dat ik er een opmerking over maakte omdat het niet ging met het pb. Je had er ook voor kunnen kiezen om via het bruggetje dat ik probeerde te maken weer inhoudelijk op het onderwerp door te gaan. Maar nee. Je kiest ervoor om anderen op de vingers te tikken voor wat je zelf in het draadje voorzet. Ik zou zeggen: zullen we de discussie weer oppakken? Een nieuwe poging. Wat vinden jullie van onduidelijkheid in de vraagstellingen? Keuzevrijheid van de owner of gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel?
PnavE_81 Geplaatst 18 april 2015 Geplaatst 18 april 2015 ik mis zelf nog 1 ding in het stuk van geo-brein en dat is het controleren van het logboek. Er staat wel iets over logs verwijderen, maar dat gaat meer over momenten wanneer je een log niet mag verwijderen. Er zijn er overigens genoeg die vinden dat het controleren van het logboek geen verantwoordelijkheid is van de CO, maar dat kan ook gezegd worden over het bijhouden van de inventaris en het op missing zetten van trackables. Zelf vind ik het wel belangrijk als CO om regelmatig even het boekje door te kijken of het echt allemaal wel klopt. Toegegeven, ik heb maar 2 caches, dus kan het makkelijk doen, maar tja, als je teveel caches hebt om het te controleren, dan zou je misschien ook kunnen zeggen, misschien moet ik maar wat minder caches zelf hebben... Leuke bijkomstigheid is dat je soms nog wel eens iets in het papieren boekje aantreft dat niet in het online log staat van die persoon
Aanbevolen berichten