Spring naar bijdragen

Query In Gsak


BeeksePythagoras

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach, er wordt omheen gepraat. Er zijn 2 diensten: mijn profiel, andermans profiel. Bij andermans profiel haal je gegevens op over: anderman natuurlijk. Andermans founds, andermans caches, andermans tb's en andermans ... Nu wordt vanuit .COM fris en fruitig geredeneerd dat hier home coordinaat aanvrager had moeten staan. Kul, maar ja, je moet je gezicht redden. Aangezien elders openlijk verondersteld is dat ik lijstjes met home adressen aan het maken ben, ze mogelijk verspreid of ga verspreiden, en ook als zodanig benaderd door .com (dus op aangifte, want men leest daar namelijk geen nederlands), heb ik mijn "diensten" aan de community maar terug getrokken. Ook als er GSAK hulp verzoeken/vragen zijn op feestboek, de enorme lijst lost places, holen, nachtcaches en lock-pick caches. Helpen is leuk, maar op deze wijze ,,,, nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat bij anderen (die zelf al helemaal niet zuiver zijn) jou iets verwijten ga je hier niet meer jou uitmuntende wijze kunde inzetten om mensen te helpen

Rare kerel ben je toch, :)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....maar op deze wijze ,,,, nee.

Ja, helaas.........maar vaak ( ook in dit geval ) goed dat 'ze' er zijn :thumbsup: . Hieronder de eerste-de-beste-google-en-zo-maar-van-het-internet-geplukt-'stuk':

 

......Juridisch gezien kunnen klokkenluiders beter zwijgen over misstanden, slechts 20% klokkenluiders heeft positieve ervaring.

Uit het recent verschenen rapport “Veilig misstanden melden op het werk” van Berenschot, blijkt dat slechts 20% van de klokkenluiders zeggen positieve ervaringen te hebben met het melden van misstanden. Een niet zo’n verrassend percentage als gelet wordt op de sanctie mogelijkheden van werkgevers…….

 

Bron: http://biz.thepostonline.nl/2014/08/08/juridisch-gezien-kunnen-klokkenluiders-beter-zwijgen-misstanden/

 

 

 

Of deze, hieronder de tweede-de-beste-google-en-zo-maar-van-het-internet-geplukt-'stuk':

 

"....Moed als het moet...."

 

Bron: http://www.adviespuntklokkenluiders.nl/klokkenluider

 

 

:oops: Ik wist trouwens niet dat je een baard hebt.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

euhm thex is hier natuurlijk niet de klokkeluider...hij heeft zelf geen contact gezocht met GS.

De manier waarop hij benaderd is lijkt echter niet heel netjes.

Volgens mij waren zijn bedoelingen wel ok. De specificatie gaf aan dat het mogelijk was (tenminste zoals hij hem interpreteerde, al is die visie anders dan bedoeld werd zegt gs nu :P ) ... en als iemand dan een vraag stelt die te beantwoorden is met een scriptje dat voldoet aan de specificaties die GS zelf heeft opgesteld...tja, dan kun je het natuurlijk altijd even proberen of het echt zo werkt. Vervolgens werd er getwijfeld aan de echtheid van zijn bewering, en gaf hij een bewijsje. (wat beter was geweest via pm natuurlijk).

Beter had geweest om even bij gs na te vragen of dit wel echt de bedoeling was. Thex gaf hier zelf ook al niet de volledige output van zijn test vanwege privacy redenen, dus hij wist dat er wel reden was om te twijfelen. Maar ik weet niet hoe goed de contacten van Thex bij GS zijn, dus uiteindelijk is de route via de buren en underground misschien nog wel de snelste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euhm thex is hier natuurlijk niet de klokkeluider...

De 'rook' moet ontdekt worden en als blijkt dat de gemeenschap er vuur in ziet, dan....is de beer los....en de klokkenluider geboren.

 

....via pm....

m.i. ( maar wie ben ik? ) het enige 'foutje'

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Er handelt nu een draadje op de officiële kanalen van Groundspeak omtrent dit onderwerp. Opvallend is dat Groundspeak nog steeds niet officieel heeft gereageerd op hun privacylek.

 

Nu blijkt zelfs dat onze thuiscoördinaten opnieuw te grabbel zijn gegooid, weliswaar met een - zoals ze het zelf noemen - random error.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik in een ander draadje al schreef:

Stel je woont op 52.123456 E 4.23456 dan maakt .COM er momenteel random van:

 

52.xxxxx E4.xxxxx met de x'jes random getallen. Dat staat in mijn boek als zo ongeveer een groot deel van Nederland. Totaal onbruikbaar dus.

Mij lijkt er niets meer aan de hand ... check check check

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...