front-nl Geplaatst 4 november 2014 Geplaatst 4 november 2014 Misschien ligt het aan mij maar sinds gister zie ik bij alle draadjes die sinds gister aan zijn gemaakt 0 reacties ook als ik ze open en wel dan reacties zie staan....
PnavE_81 Geplaatst 4 november 2014 Geplaatst 4 november 2014 ik gok dat dat samen hangt met deze: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=22072 de tellers van het forum zitten ergens mis lijkt het.
StefandD Geplaatst 6 november 2014 Geplaatst 6 november 2014 Het wordt erger, bij mij werkt de optie 'Bekijk Nieuwe Inhoud' ook niet meer...
Birdie.NL Geplaatst 7 november 2014 Geplaatst 7 november 2014 Eens kijken of de berichtenteller nu weer goed wordt opgehoogd - of dat het alleen gebeurt bij items die dateren van na de storing.
Dagwacht Geplaatst 8 november 2014 Geplaatst 8 november 2014 Wilde net een topic aanmaken of iemand het licht uit wil doen.
regenboog2 Geplaatst 9 november 2014 Geplaatst 9 november 2014 Ja, jammer hoor dat het deze keer zo lang duurt voordat het opgelost wordt. Het zoekt/leest toch wel veel gemakkelijker als je ziet waarop gereageerd wordt.
Djoekster Geplaatst 11 november 2014 Geplaatst 11 november 2014 Opgelost koste uiteindelijk maar een twitter berichtje en een database repair query. bedankt geoman 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden