Fluksjes Geplaatst 9 oktober 2014 Geplaatst 9 oktober 2014 Hallo, Zojuist probeerde ik een PM te kopen, maar dat lukte niet. PayPal gaf namelijk aan dat om en betaling aan GroundSpeak te kunnen voltooien, ik eerst mijn niet-bestaande creditcard aan mij PayPal-account moest koppelen. Waarom is mij een raadsel, want er staat meer dan genoeg tegoed op. Vervelender is dat ik nu ook geen PM kan kopen. Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe het op te lossen? Groetjes, Daniëlle
StefandD Geplaatst 9 oktober 2014 Geplaatst 9 oktober 2014 Van Paypal heb ik geen verstand, maar bij meerdere Nederlandse webshops kan je een abonnement aanschaffen en met iDeal betalen. O.a. hier.
@rend Geplaatst 9 oktober 2014 Geplaatst 9 oktober 2014 Je kunt ook gewoon een NL bankrekening koppelen aan je paypal account, is zeker zo makkelijk. 1
Linkalovers Geplaatst 9 oktober 2014 Geplaatst 9 oktober 2014 Je kan ook een PM kopen bij GeoCachingshop.Nl en daar betalen met Ideal.
thex Geplaatst 10 oktober 2014 Geplaatst 10 oktober 2014 Hallo, Zojuist probeerde ik een PM te kopen, maar dat lukte niet. PayPal gaf namelijk aan dat om en betaling aan GroundSpeak te kunnen voltooien, ik eerst mijn niet-bestaande creditcard aan mij PayPal-account moest koppelen. Waarom is mij een raadsel, want er staat meer dan genoeg tegoed op. Vervelender is dat ik nu ook geen PM kan kopen. Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe het op te lossen? Groetjes, Daniëlle Mogelijk dat recurring betalingen (dus automatisch je lidmaatschap verlengen) een creditcard vergt en niet kan met gewoon wat geld op het account.
Twentse Mug Geplaatst 10 oktober 2014 Geplaatst 10 oktober 2014 Je kan ook een PM kopen bij GeoCachingshop.Nl en daar betalen met Ideal. +1
Fluksjes Geplaatst 10 oktober 2014 Auteur Geplaatst 10 oktober 2014 Heb hem toch maar bij geocachingshop besteld. Bedankt allemaal!
Hogelanders Geplaatst 2 juli 2015 Geplaatst 2 juli 2015 Een paar dagen geleden heb ik geprobeerd om mijn premium-lidmaatschap te verlengen op GC.com, en dan met paypal. Ik kreeg zelfs een mailbevestiging (Welcome to Geocaching Premium! Your membership not only gives you access to awesome new features like Offline Geocaching and Premium Geocaches; it also helps us keep improving the game we all love. Thanks and we hope you enjoy the new features.). Ik ga er dus vanuit dat het gelukt is maar nee, geen afschrijving. En geen verandering in de verloopdatum op GC.com. Kan het zijn dat hier soms een aantal dagen overheen gaan? Ik doe vaker betalingen met Paypal en heb daar nooit problemen mee.
Sivota Geplaatst 2 juli 2015 Geplaatst 2 juli 2015 Het verlengen van het PM lidmaatschap kan een periode duren, maar een afschrift van PayPal zou je eigenlijk direct moeten ontvangen. Een artikel uit het Help Center zegt het volgende over eventuele moeilijkheden:"Some international users have difficulty using PayPal or credit card payment options to purchase Premium Memberships through Geocaching.com.If you're having trouble, try shopping through one of our international distributors. Below are some options": Voor Nederland: The Netherlands: www.geocachingshop.nlThe Netherlands: www.geocachingunited.nl Artikel: http://support.groundspeak.com/index.php?pg=kb.page&id=178
Hogelanders Geplaatst 2 juli 2015 Geplaatst 2 juli 2015 Sivota, bedankt voor de links. Ik ken de mogelijkheid maar het scheelde net even weer 3 euro's. Daarnaast twijfelde ik of ik nog wel premium wil zijn. Daarom zo goedkoop mogelijk. Maar daar zijn we groningers voor...
Aanbevolen berichten