Spring naar bijdragen

Leesbaarheid Afgedrukte Cachepapieren


de knokjes

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb de laatste tijd erg veel moeite om mijn afdrukken van de cachepapieren goed te kunnen lezen.

Dit ligt niet aan mijn ogen en ook niet aan mijn printer. De letters en daardoor ook de woorden en zinnen worden erg klein afgedrukt.

Ik laat de papieren meestal in het pdf-formaat afdrukken. Paperless cachen is geen optie, want die kleine letters kan ik al helemaal niet lezen!

Ik zou graag willen weten hoe men daar een verandering in kan aanbrengen.

Alvast dank.

 

De Knokjes (Jan en Ellen)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gebruik Firefox met Greasmonkey script "GC Tour" voor het afdrukken van cachebeschrijvingen.

Daarmee kun je allerlei zaken naar eigen smaak editen, oa lettergrootte, teksten, overbodige plaatjes verwijderen etc.

Ook handig voor het loggen achteraf, want de geselecteerde caches belanden met één klik in een soort bookmarklist die vanaf iedere gc.com pagina benaderbaar is.

Zie http://gctour.madd.in/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Firefox met Greasmonkey script "GC Tour" voor het afdrukken van cachebeschrijvingen.

Daarmee kun je allerlei zaken naar eigen smaak editen, oa lettergrootte, teksten, overbodige plaatjes verwijderen etc.

Doet dat het bij jou nog? Sinds de laatste gc.com update krijg ik alleen nog maar de standaard afdruk van gc.com en alleen maar van de eerste cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag werd een update van gc-tour geïnstalleerd, maar het probleem is er nog niet mee opgelost als je de laatste versie van firefox en greasemonkey hebt.
Een versie terug en het probleem is wel opgelost, net zoals Twentse Mug ook al meldt voor gc-little helper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij doet GC-Tour het nu wel onder FF32 en GM 2.2.

Alleen lukte het niet automatisch. Ik moest het scriptje handmatig naar de juiste map kopiëren.

Kijk dus goed of GC-Tour echt versie 2.3.14249 heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...