Spring naar bijdragen

Wanneer Gebruik Je Het Icoontje "kid Friendly"?


Diederikus

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is nuttig om dit icoontje te gebruiken wanneer je cache met name ook voor kinderen bedoeld is. Bijvoorbeeld als er een verhaal in de cache zit, dat op kinderen gericht is. Sprookjes over heksen, kabouters, smurfen, etc.

Maar in mijn ogen staat het voor meer. Een niet te grote loopafstand tussen WPs of tot de cache, tussenpunten waar kinderen kunnen meehelpen (info zoeken of de opdracht vervullen). Een cache waar wat te ruilen is (dus geen micro) vind ik een vereiste.

Kinderen heb je in soorten en maten, of liever in leeftijden. Ik denk dan zelf meestal aan kinderen in de leeftijd van 4 tot 10 jaar. Veel jonger zitten ze in buggy of rugdrager en nemen minder actief deel aan het spelletje, zijn ze ouder dan kun je ze als volwassen beschouwen (cachers zijn toch net grote kinderen!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als elk tussenpunt makkelijk te vinden is. Dat je er als ouder al een tijdje naast staat: 'nou, ik zie hem niet hoor! Zullen we maar naar hui-uis?', en vervolgens: 'papamamapapamamapapamama, ik heb hem gevoooooonden!' Zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heb ik er al vele tientallen uren gelopen en op de grond gezeten in het hoge gras zonder één enkele teek op te lopen, dus tekenrijk is het gebied niet. (geel op de nationale tekenkaart, dus weinig teken).

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maaibeleid van het Flevolandschap kent nog vele geheimen voor mij. Zo loopt het blotevoetenpad voor 60% door inmiddels ruim een meter hoge brandnetels. De rest is blubber, als het geregend heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...