Spring naar bijdragen

Caches Zitten Wel Op Mijn Etrex20 Maar Kan Er Niet Bij.


PonckeP

Aanbevolen berichten

Hallo Allen,

 

Heb recentelijk met jullie hulp al mijn Caches van mijn Etrex20 kunnen verwijderen.

 

Ik had ook een melding gekregen dat ik de limiet had overschreden.

 

Nu heb ik er weer een beperkt aan Caches opgezet (150)

 

Vanochtend wilde ik wat Caches in de buurt doen, maar toen ik de GPS aan zette meldde hij dat er geen caches opstonden......

 

ggrrommmggrromm... ik terug naar huis de GPS aan de computer gehangen en een test Cache er op proberen te zetten,

 

maar die melde dat hij er al opstond....?!

 

Wat doe ik fout, wat zie ik over het hoofd ?

 

Graag jullie hulp.

 

Alvast dank,

 

PonckeP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het enige dat ik zo snel kan bedenken is dat je misschien per abuis een filter hebt ingesteld? Zie http://www.gebruikershandleiding.com/Garmin-eTrex-20/preview-handleiding-285210.html?page=0021

 

Verder weet ik van de vroegere etrexen dat je de cachelijst kon sorteren op naam of op de eigenschap "nabij mij". Als je dan de "nabij mij"-optie selecteerde en er geen caches op je gps stonden die in de buurt lagen, dan zag je een lege lijst.

Dat gebeurde nogal eens vlak voor vakanties als de caches in de buurt van de vakantiebestemming alvast in de gps werden gezet. In de "nabij mij" sorteer-optie zag je die dan niet, omdat ze te ver (50+ km's) weg waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het probleem blijft zich voordoen.

 

Nog steeds melding: Geen Geocaches gevonden, ga naar garmin.com/geocache en download geocaches.

 

Als ik dat dan doe, dan geeft hij aan dat het succesvol is gebeurd of als ik betreffende al eerder erop heb gezet dan bevestigt die dat met de vraag of hij hem moet overschrijven.

 

Er zitten dus caches op mijn Etrex20, maar de vraag blijft hoe ik erbij kom.

 

Grtz,

 

PonckeP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O dat is balen! Bij ons kregen we wel al heel snel en vervangend exemplaar! Meteen naar Garmin sturen werkt doorgaans het snelst (als de winkel daaemee akkoord gaat).

Ik hoop dat 'ie snel gerepareerd of vervangen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...