Spring naar bijdragen

161M Tussen Wp's


BeeksePythagoras

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Okee, dat is duidelijk. Toch vraag mij nog steeds af waarom een plaatje reeds bevestigd aan een hek anders behandeld moet worden dan een plaatje dat ik aan het hek bevestig. De voorwerpen en info die je er af moet halen is hetzelfde. Dat er ook info geplaatst kan worden in containers/kokers/doosjes waarbij verwarring kan ontstaan met een andere, nabij gelegen echte (eind) cache kan ik wel begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Earthcache geld als virtual. Daar kun je zelfs op precies dezelfde coords een fysiek waypoint maken. Waypoints van de eigen multi kennen geen minimale afstand.

 

Alleen de afstand tot fysieke waypoints van een andere cache tellen voor de 161 meter richtlijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, dat is duidelijk. Toch vraag mij nog steeds af waarom een plaatje reeds bevestigd aan een hek anders behandeld moet worden dan een plaatje dat ik aan het hek bevestig. De voorwerpen en info die je er af moet halen is hetzelfde. Dat er ook info geplaatst kan worden in containers/kokers/doosjes waarbij verwarring kan ontstaan met een andere, nabij gelegen echte (eind) cache kan ik wel begrijpen.

 

Oplossing: plaatje door een ander laten bevestigen: virtual waypoint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...