parima Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Hallo allemaal Zijn er nog meer mensen die last hebben van het niet kunnen bereiken van de site Geocaching.com? Probeer al sinds vanmorgen de site te bereiken maar krijg steeds bericht de site is niet bereikbaar Groetjes Parima
argossie Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Ook vanuit Drachten is geocaching.com niet te bereiken. terwijl www.isitdownrightnow.com meld dat de site bereikbaar is... #raar Het zal zo wel weer goedkomen hoop ik...
FeNaJoIl Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Daar hebben meer mensen last van: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=21582&page=3&do=findComment&comment=362827
Jurgen und Co Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Vanuit Duitsland kan ik de site prima bereiken.
parima Geplaatst 4 mei 2014 Auteur Geplaatst 4 mei 2014 Dan wachten we maar rustig af en hoop dat die snel weer bereikbaar is Hebben gelukkig al caches voor Valkenswaard klaar liggen
Trombone11 Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Gelukkig, ik dacht al dat ik het niet goed deed, kreeg de autorisatie voor GAPP niet voor elkaar.
regenboog2 Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 Zijn er nog meer mensen die niet kunnen inloggen op .com? Aan het begin van de avond ging het nog wel. Ik heb intussen niet uitgelogd en wil nu naar mijn cachepagina en moet opnieuw inloggen, Verschillende keren geprobeerd en natuurlijk na enkele missers extra goed opgelet om geen spelfouten te maken. Computer opnieuw opgestart, maar steeds krijg ik 'error' te zien met de mededeling dat gebruikersnaam of wachtwoord fout zijn.
euregio Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 hier hetzelfde probleem, aan het begin van de avond alles nog ok. Krijg nu ook error, vreemd nu maar hopen dat het snel weer opgelost wordt.
kalkendotters Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 is alweer opgelost. Storing tussen 23:05 en 23:25
typoo Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 Was overigens geen storing, maar onderhoud. Maar dat stond alleen als je naar het forum wilde gaan.
kalkendotters Geplaatst 9 januari 2015 Geplaatst 9 januari 2015 Nee, was geen onderhoud. 'onderhoud' is een standaard melding als er wat vastgelopen is bij geocaching.com. Onderhoud wordt meestal van te voren aangekondigd, en is vrijwel altijd dinsdagavond/nacht (voor ons dan )
regenboog2 Geplaatst 10 januari 2015 Geplaatst 10 januari 2015 Ik had inderdaad ook geen aankondiging gezien. Maar gelukkig is het al weer snel opgelost. Als je bekijkt hoe vaak er een storing is, valt het best mee. Komt alleen altijd op een vervelend moment natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden